Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Fiat Marea?? Nogen der ved noget om den??

Marco Distefano

Marco Distefano
bruger siden
26-10-2007

03-10-2008 kl. 10:29

Hej, min kæreste og jeg er lidt i tvivl om hvilken bil vi skal vælge da vi går og venter barn.. Men vi har fået et godt øje til Marea'en da den jo er billig og ser meget godt ud.. Jeg har derfor nogle spørgsmål så håber der er nogen der kan svare på dem 1. Kan der være en barnevogn i bagagerummet tror i?? 2. Nogen der har noget viden om den?? Er den i samme kvalitet som Brava'en?? 3. Er det for meget at købe en der kørt omkring de 160-170k??? Vi vil helst gerne have en 1,6'er da vi ikke skal ud og race, derudover ville det være utrolig lækkert med aircon. Vi vil bruge omkring de 35K på den. Alt i alt, nogen der kan fortælle mig lidt om bilen og dens mulige "skavanker"?? Tak på forhånd.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Michael Skovlykke Andersen

Michael Skovlykke Andersen
bruger siden
12-06-2007

17-10-2008 kl. 21:36

Løb for livet, Fiat er der INGEN der har råd til.
Vi har en Marea 2,0 HLX Weekend (1997), som min kone kører i. Den havde kørt 149.000 km. Da vi købte den (juni-05). Nu har den kørt 193.000 km. Vi har fået lavet rep. For 73.000 kr. Min kone har været på barsel to gange imens vi har haft den. Derfor det lave km. Tal.
MEN, står stille i garagen og går i stykker.
Alt går istykker på den. Servohus 9.000,- Bagklap-Elrude, lås, visker, greb x 2.
Og meget, meget mere.
Nogle af fejlene kan jeg genkende/huske fra da jeg havde en Fiat 127, model 1978.
2,0 - 5 cyl. Kører godt når den kører, men alt i alt er det den væreste bil jeg/vi har haft.

Frede Andre Klærke Møller

bruger siden
15-12-2007

10-06-2015 kl. 14:31

michael andersen

bruger siden
12-06-2007

skrev:
Løb for livet, Fiat er der INGEN der har råd til.

Vi har en Marea 2,0 HLX Weekend (1997), som min kone kører i. Den havde kørt 149.000 km. Da vi købte den (juni-05). Nu har den kørt 193.000 km. Vi har fået lavet rep. For 73.000 kr. Min kone har været på barsel to gange imens vi har haft den. Derfor det lave km. Tal.

MEN, står stille i garagen og går i stykker.

Alt går istykker på den. Servohus 9.000,- Bagklap-Elrude, lås, visker, greb x 2.

Og meget, meget mere.

Nogle af fejlene kan jeg genkende/huske fra da jeg havde en Fiat 127, model 1978.

2,0 - 5 cyl. Kører godt når den kører, men alt i alt er det den væreste bil jeg/vi har haft.

bruger siden
15-12-2007

10-06-2015 kl. 14:34

Vi har også en Fiat marea 2.0 weekend, og det er så min søn der købt den, men vi køre jo så stadig i den, meen jeg har ikke fortrudt noget, og det har min søn hellere ikke, den køre som den skal, den fejler ingenting overhovedet, så længe man bare får skiftet det der skal skiftet, tror min søn på 17 har brugt omkring 8k på den, og det er inklusiv for hvad vi købte den for :-))

Fiat marea er en helt igennem fantastisk bil, en dejlig motor, køre dog ikke så langt på literen, men det er til at overskue :-)

Fiat marea er helt klart en succes!!! :-)