Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Fiat Bravo 150 T-Jet Sport, prøv den!
Allan Lysholdt-Hjarding
bruger siden
11-08-2003
10-06-2012 kl. 12:33
Ang. 2008 Fiat Bravo 1,4 T-Jet 150 Sport 5d
Jeg har efterhånden haft 23 biler og har nu kørt Fiat Bravo i ca. 1 år og kan kun sige, at det har været en absolut fornøjelse. Perfekt balance mellem komfort og sportslige egenskaber (på originale 17" alufælge). Når den ikke står i "sport" er den stadig kvik og kører hos os gerne op mod 15 km/L. Kobling og speeder har god komfortabel respons. Når så der trykkes sport, så bliver det en hel anden bil (man skal lige vænne sig til, at speederen virkelig reagerer på små berøringer især i de første gear). Ved god blanding mellem de to indstillinger kører vi 13.9 over de sidste 5000 km. Jeg kan virkelig anbefale bilen til andre og prisen helt utrolig god. Jeg prøvede både Golf V, Mazda 3 og Bmw 118 og var slet ikke i tvivl om at det skulle være Bravoen. Desuden super lækkert interiør, et hav af udstyr, stort bagagerum og så har den intet fejlet ud over et stenslag i forruden.
Prøv en Fiat Bravo og husk at se efter modellen med 150 heste. Det vil helt sikkert ikke blive fortrudt.
Profil slettet
10-06-2012 kl. 14:10
Det er en fin bil, den er velkørende og minder meget om den fine Grande Punto. Motoren er også en fin kombi af moment og heste, dog syntes jeg ikke at økonomien er helt fantastisk, bilstørrelse og motorstørrelse taget i betragning.
Men specielt undervognen syntes jeg er fin - den bygger på Stilo-platformen, som Lancia også bruger i deres nye Delta.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Men specielt undervognen syntes jeg er fin - den bygger på Stilo-platformen, som Lancia også bruger i deres nye Delta.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Dette indlæg blev 10-06-2012 14:10 redigeret af dets forfatter.