Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Familie bil - IKKE stationcar

Allan Ahlefeldt Simonsen

Allan Ahlefeldt Simonsen
bruger siden
22-06-2012

22-06-2012 kl. 11:20

Hejsa Konen og jeg går og overvejer at skifte bilen ud - i den forbindelse skal vi jo nok tænke over at der skal være plads til et par unger på et tidspunkt. Men vi er vi vil helst ikke have en stationcar, da vi ikke synes vi er nået dertil endnu. Problemet er vi kan ikke helt overskue hvilke modeller der findes - så har i nogle bud? De krav vi har til bilen er: fart pilot langt på literen ( min 18 km/l ) må gerne se godt ud gerne billig i forsikring Håber i kan hjælpe. Hilsen Allan

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Allan Ahlefeldt Simonsen

Allan Ahlefeldt Simonsen
bruger siden
22-06-2012

22-06-2012 kl. 12:55

a w - vi har faktisk et hold venner der lige har købt en focus, den er jeg også ret vild med :) Franske biler ikke lige mig :(

K S - Okay, jeg er ret vild med den nye civic, sjeg kan bare ikke lide det hvide refleks mellem lygterne for og bag, der er type R meget federe, men ved ikke om man kan få et kit til det?

Profil slettet

Profil slettet

22-06-2012 kl. 13:30

Allan Simonsen skrev:
a w - vi har faktisk et hold venner der lige har købt en focus, den er jeg også ret vild med :) Franske biler ikke lige mig :(

K S - Okay, jeg er ret vild med den nye civic, sjeg kan bare ikke lide det hvide refleks mellem lygterne for og bag, der er type R meget federe, men ved ikke om man kan få et kit til det?

Prøv og kig på www.astina.dk - de har alle mulige kits til stort set alle biler.

Km/l afhænger af kørestil - kører i meget bykørsel eller over 110 på motorvej, kan i glemme alt om 18+ km/l. Men ved 90-110 på motorvej og meget landevej, så vil i nemt nå 18+

Mvh C S
www.e-bil.dk

Dette indlæg blev 22-06-2012 13:31 redigeret af dets forfatter.