Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Erfaring med forhandler

Christian Ljørring

Christian Ljørring
bruger siden
18-10-2007

20-10-2011 kl. 10:58

Hej alle Jeg overvejer at købe en bil hos Sloths biler i Skanderborg. Nogen der kender til denne forhandler og kan anbefale ham? mvh Christian

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Ljørring

Christian Ljørring
bruger siden
18-10-2007

20-10-2011 kl. 11:32

Intet nyt er selvfølgelig godt nyt, men du har ikke handlet hos ham vel?
Har læst at man skal sikre sig at alt er nedskrevet og man skal vente med at betale evt depositum til man har gennemgået bilen ved afhentning.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

20-10-2011 kl. 11:35

Ved du hvad Christian.

Med den indstilling, så tror jeg at både du og Sloths biler er bedre tjent med at du handler et andet sted.

Og et lille "fif" bilen skal ikke gennemgåes ved afhentning, men INDEN købet.

Christian Ljørring

Christian Ljørring
bruger siden
18-10-2007

20-10-2011 kl. 11:56

Hold da lige op en indstilling?? Kan du ikke lige forklare mig hvad jeg gør forkert ved at prøve at få info fra andre brugere? Jeg skriver hvad andre brugere på nettet skriver om forhandleren, ikke hvad jeg selv mener. Jeg søger derfor flere synvinkler på denne sag før jeg træffer en beslutning, men kan næsten regne ud at du må have din daglige gang hos Sloths biler?

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

20-10-2011 kl. 12:12

Hvis jeg havde min daglige gang hos Sloth, så ville jeg nok ikke bede dig om at handle et andet sted vel ?

Det du, efter min mening, gør forkert, er at du har en stor mistro til at forhandleren (det er ihvertilfald sådan jeg tolker din bemærkning om at tjekke bilen inden du betaler) du tror at han vil prøve at snyde dig, at han ikke klargører bilen som i har aftalt da du købte bilen, det syntes jeg er trist, (måske noget med at "tyv tror at hver mand stjæler")

Enhver god bilhandel er baseret på tillid (ikke det samme som ingen kontrol), hvis du ikke har den, så find et andet sted at lægge dine penge.

God jagt.

P.S Jeg sidder og finder ud af at jeg faktisk aldrig i mit liv har været i Skanderborg ( måske en fejl, jeg har hørt at der er smukt, men det er måske bare løgn, jeg skal nok tjekke det grundigt inden jeg kører derover :-)

Christian Ljørring

Christian Ljørring
bruger siden
18-10-2007

20-10-2011 kl. 13:06

Jeg har slet ingen grund til at tro noget dårligt om Sloths biler, men det er rigtigt at jeg skriver hvad jeg har læst andre sige om forhandleren. Det er vel ikke det samme som at jeg ingen tillid har til ham?
Men i disse dage hvor der laves så meget fusk i brugtbil brancen, så tror jeg at man er godt stillet hvis man laver lidt research først. ;-)

Men nok om det! Jeg vil da stadigvæk gerne høre fra folk der har handlet hos ham.