Bilbasen Forum
Dette er nu en sjov coktail.
Jacob Bjerg Hansen
bruger siden
16-09-2013
12-04-2014 kl. 16:21
Det er sgu ligesom mærket og stillen her ikke helt går hånd i hånd her.
Hvis der virkelig er brugt en halv million på at bygge denne bil om, så er siger jeg bare, hold da op..
Dette indlæg blev 12-04-2014 16:22 redigeret af dets forfatter.
Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004
12-04-2014 kl. 17:41
Ikke underligt, for den er endnu grimmere i virkeligheden end på billeder - utroligt nok, for på billeder er den virkelig styg!
Hvis jeg havde 500.000 kr til et bilprojekt tror jeg godt jeg kunne finde på noget andet..... fx beholde min standardbil og så smide pengene i en sø, det ville være smartere, og mere nådigt for omverden .
Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008
12-04-2014 kl. 18:08
Når det så er sagt, så synes jeg det er lidt spøjst at der er lagt 500.000kr i bilen, og så har man valgt at beholde det der grimme standard rat. Det er ellers noget af det første folk gør med de VAG biler. For det andet så er bodykittet virkelig grimt og passer slet ikke til bilen. Desuden virker kvaliteten heller ikke særlig god. Og så forstår jeg ikke hvorfor man udspartler bagklappen. Det er der utroligt mange der gør, og jeg synes det er så grimt, og naivt at man tror, at man kan forbedre en bils udsende og design, ved at fjerne de linjer som en designer har været måske flere måneder om at tegne og få til at passe.
Smag og behag, han skal nok ikke regne med mere end hvad de andre af samme model står til. Måske endda mindre. Især hvis den ikke er godkendt med turbo.