Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Citigo og Mii ved samme forhandler

Profil slettet

Profil slettet

09-05-2012 kl. 16:10

Hej! Jeg kom lige i tanke om at Dalsgaard Biler i Hjørring, både er Skoda og Seat forhandler. Han skal vel sådan set have både Citigo og Mii'en i udvalget, er det ikke lidt et selvmål, når bilerne stort set er identiske, men med forskellige priser, udstyret er vist anderledes, men hvad vil folk vælge, når de bliver præsenteret for de to i showroomet?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

09-05-2012 kl. 16:35

Jeg er til dels enig i det Jesper Eriksen siger. UP! Og dens søskende er ikke bedre end de andre i klassen - de byder alle på det samme, dog skal du bare betale ekstra for ekstraudstyr i VAG's, som er standard i fx Picanto og Spark til billigere penge.

Men det der gør de nye trillinger populære er uden tvivl mærket, og folk ventet med glæde i over et år. Mærke-snobberi i mine øjne, men utroligt god markedsføring af VW siden de har fået overbevist alle om af UP! Osv er revolutionerende inden for mikrobilerne. Havde der stået Hyundai eller Chevrolet på fronten havde den nok ikke været så spændende...

Men mht det oprindelige spørgsmål om det et selvmål med to ens biler, så er Seat og Skoda jo også tekniske identiske, men de sælger lige mange biler ved Dalsgaard af den grund :-)

Dette indlæg blev 09-05-2012 16:37 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

09-05-2012 kl. 18:50

C S skrev:
Dalsgaard sælger ikke mange biler for der bor ikke mange på landet.

Anmeldt!

Profil slettet

Profil slettet

09-05-2012 kl. 20:18

Low shot C S ;-)

Profil slettet

Profil slettet

09-05-2012 kl. 20:32

Slettet.

Dette indlæg blev 09-05-2012 21:23 redigeret af dets forfatter.