Gennemrenoveret Porsche 1984. Fuld dansk afgift. Klassisk V8 GT 310 hk.
S-modellen med spoilere, større motor, bremser og bedre gearkasse.
Renoveret med bedre undervogn, en komplet motor der har gået 10.000 kilometer og meget andet.
Veteranafgift (1.300 kroner ½årligt) og syn v. 8. år. Fra Tyskland og været ejer siden 2011.
Du får: En professionelt renoveret og klassisk Porsche der starter hver gang, trækker bundsolidt, er afslappende at køre og samtidig har de opdateringerne der gør den en fornøjelse at køre nu.
Detaljer om bilen:
Motor renoveret helt ned til det rå alu hos Porsche Centrum for 4 år siden.
Opgraderet med store 9289 S4 bremser og mere præcis affjedring fra 928 Motorsports.
Rustfri X-pipe v. Martelius Exhaust Systems.
Alukøler fra 928 Motorsports, monteret mere ekstra blæser.
Mørkegrå læderkabine med sportssæder, renoveret for 2 år
Porsche Classic radio med Carplay, Alpine forstærker og originale 10-højtalerpakke.
Aut. 4-gearskasse efterset, gennemskyllet og ny olie i
Benzintank renoveret, alle slanger skiftet. Benzinpumpe og filtre skiftet
Soltagets motor renoveret, alt renset og justeret. Går perfekt
Ny klimastyring isat og inden da renoveret hos specialist i Tyskland. Aircon + luftpumpe delete.
Malet for 11 år siden og står pænt, men den kritiske køber kan nok finde 2-3 steder hvor lidt pletvis ny lak vil gøre den helt perfekt.
Står monteret med en original men senere S4 vinge. Har de originale S2 spoilere hvis du vil gøre den original.
Står på originale 17” Porsche Cup 2 fælge og nyere Conti Sports Contact dæk. Originale 16” originale ”kloakdæksel” følger med
Bemærk: Den har gået 215.000 km. (pga. fejl springer den fra 182.000 i jan 2016 til 289.000 i dec 2017. Tjek selv reg. nr. FB48986 siden 2011).
Du kan følge mit ejerskab på www.porsche928.dk – med mange flere fotos og historien om bilen. Nok en af de 928´ere i DK som der er arbejdet mest på.
Stil gerne et spørgsmål. Har ikke travlt, så ingen absurde skambud.