Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

xenon pærer

Profil slettet

Profil slettet

27-03-2007 kl. 23:23

Jeg har en Mazda 2,3 sport med originale xenon forlygter. Der er nu gået en "pære" og har fået at vide ved Mazda forhandleren at det koster ca. 1500 plus moms plus montering. Jeg agter også at spørge på et Ketner værksted. Er det ikke noget med, at det er ikke pæren der koster men, styreboxen der koster. Kan man virkelig ikke skifte det selv???????? jeg er trods alt håndværker.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Peter Davidsen

Peter Davidsen
bruger siden
20-03-2007

28-03-2007 kl. 08:29

hej, net det kan du helt sikkert ikke og de må man heller ikke selv. Pæren skulle dog holde meget længere tid end alm. pærer, det er pudsigt at den er gået..

Profil slettet

Profil slettet

28-03-2007 kl. 19:57

Hej. Jeg har en Mondeo årg. 03 m/ originale xenonlygter. Jeg har lige fået en skiftet. Pris incl. udskiftning 1514,-. Pæren kostede i dette tilfælde 1077,- +moms. Og man skifter, hos Ford, kun pæren, og ikke styreboksen. Held og lykke.

Profil slettet

Profil slettet

28-03-2007 kl. 20:00

Jeg tror da ikke der er nogen problemer i at skifte den selv, men det ville da være ærgeligt at tabe den.... Jeg fulgte udskiftningen på min, og det virker ikke som om det er meget mere vanskeligt end at skifte en almindelig pære.....