Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Tm Chiptuning
Allan Jensen
bruger siden
16-10-2006
31-01-2008 kl. 19:20
Jeg ønsker at advare mod TM Chiptuning.
Jeg var så dum at lade mig friste af den billige pris, Det viste sig min bil begyndte át ose en hel del og køre ca. 3 km kortere på en ltr diesel. (når jeg vel og mærket kørte pænt)
Da jeg henvendte mig for at få mine penge tilbage og lave bilen standard igen, blev han ved med at trække tiden ud og det er aldrig blevet til noget.
Så et godt råd, få din bil chippet et ordentlig sted og ikke hos et omrejsende Cirkus!
Allan Jensen
bruger siden
16-10-2006
01-02-2008 kl. 23:13
Det hele viker meget lusket, det forgik på en parkeringsplads. man betaler kontant og får ingen kvittering. Han skriver i alle hans annoncer på dba, at man kan få sine penge tilbage hvis man ikke er tilfreds.
Det er så ikke korrekt, jeg synes virkelig det er ærgeligt med sådan nogle uærlige typer.
Der var blevet skruet 1.3 bar op for ladetrykket, hvilket er lige til at ødelægge bilen ad.
Det er så ikke korrekt, jeg synes virkelig det er ærgeligt med sådan nogle uærlige typer.
Der var blevet skruet 1.3 bar op for ladetrykket, hvilket er lige til at ødelægge bilen ad.
Profil slettet
01-02-2008 kl. 23:32
godt råd. Fint.
Min erfaring er, at man skal lade oettinger eller abt gøre det hvis man har en VAG bil... de er det eneste som har 112% styr på hvad de laver.
Der er mange der prøver at tjene lette penge, men som regel bider det sig selv i halen. Heldigvis.
Min erfaring er, at man skal lade oettinger eller abt gøre det hvis man har en VAG bil... de er det eneste som har 112% styr på hvad de laver.
Der er mange der prøver at tjene lette penge, men som regel bider det sig selv i halen. Heldigvis.
Jannik P
bruger siden
12-04-2005