Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Solfilm
Ulrich Solberg
bruger siden
14-02-2004
14-03-2008 kl. 09:39
Har lige investeret i en BMW E87 120d, der kommer på gule plader, og den forbindelse, kunne jeg godt tænke mig at få ruderne bagi tonet. Kan det overhovedet gøres ordentligt som eftermontage? Når jeg siger ordentligt, så mener jeg virkelig ordentligt.
Jeg har ikke brug for T-Hansen løsninger her (ikke noget ondt om T-Hansen), jeg vil gerne høre erfaringer med professionelle og måske en henvisning til et sted i Herning (eller omegn), hvor det kan gøres.
God weekend!
Anders Albrechtsen
bruger siden
27-02-2004
14-03-2008 kl. 17:51
Hej Ulrich
Mener du at du vil have andre ruder i ? for ellers vil det jo alt andet lige være en "T-hansen" løsning. jeg har selv sat solfilm i og at lade andre gøre det for dig vil blot være en ekstra regning. Du kan fint selv ordne det og det ser super ud blot du følger de forskrifter der er ....
Vh
Anders
Mener du at du vil have andre ruder i ? for ellers vil det jo alt andet lige være en "T-hansen" løsning. jeg har selv sat solfilm i og at lade andre gøre det for dig vil blot være en ekstra regning. Du kan fint selv ordne det og det ser super ud blot du følger de forskrifter der er ....
Vh
Anders
Profil slettet
15-03-2008 kl. 18:34
Du skal godt sætte solfilm på bagruden selv om der er varmetråde og ruderne skal ikke tages ud !