Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Radio - Octavia II
Emil Olsen
bruger siden
09-10-2003
01-08-2008 kl. 21:02
Jeg kunne godt tænkt mig at montere en pænere radio i min Octavia II. Nu sidder der en kedelig Blaupunkt std radio, og den sidder monteret i en grim stor plastikramme, som desuden passer dårligt i materiale/farve til resten af bilens interiør.
Nu er spørgsmålet - hvad skal jeg gå efter?
Mulighed 1 er skoda octavia stream radioen som passer til bilen.
Mulighed 2 er en 2-DIN radio som bedre passer i bilen end den nuværende radio.
Hvad skal jeg gå efter? Drømmen er integreret navigation, men det må desværre ikke koste spidsen af en jetjager, så jeg er bange for at denne mulighed er dømt ude på forhånd...
Mvh/Emil
Sidst rettet: 1/8-08
Sidst rettet: 1/8-08
Profil slettet
02-08-2008 kl. 19:33
eller istedet for stream så tag audience istedet. der får du alt det som stream kan + 6 cd skifter indbygget og AiM. Aim= den optager trafikmeldinger så hvis du ikke lige hørte den kan du få den gentaget + at den optager 2 timer efter du har slukket bilen, så når du kommer tilbage igen kan du lige høre om der er noget den vej du skal...
har reddet mig et par gange for massiv kø på ring 3 i kbh. :-)
den kan også afspille Mp3 filer, men det kan de nyeste udgaver af stream så også.
ulempe ved audience contra Stream er at du ikke har en aux indgang(den lægger cd-skifteren beslag på) så man kan ikke tilslutte ipod mm.
har selv en audience og er særdeles tilfreds med den :-)
Sidst rettet: 2/8-08
har reddet mig et par gange for massiv kø på ring 3 i kbh. :-)
den kan også afspille Mp3 filer, men det kan de nyeste udgaver af stream så også.
ulempe ved audience contra Stream er at du ikke har en aux indgang(den lægger cd-skifteren beslag på) så man kan ikke tilslutte ipod mm.
har selv en audience og er særdeles tilfreds med den :-)
Sidst rettet: 2/8-08