Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

05-08-2005 kl. 20:37

Hvad med at køre efter forholdene i byerne,altså 50 km/t.
Der burde indføres klip i kørekortet for at sætte film på nr.pladen.
80 km/t i byerne er helt åndssvagt!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

30-08-2005 kl. 05:06

Slap da helt af... Selvfølgelig skal man køre efter forholdene og overholde loven, men det er sgu ikke alle steder at forholdene er 50 km/t... det er de jo også ved at finde ud af nu. Fotofælden er en pengemaskine og ikke andet!!!!

preben sørensen

preben sørensen
bruger siden
17-02-2005

03-09-2005 kl. 22:46

den med foluien er det så godt er det ikke bedre at ændre højrefoden den da du bliver dræbt pga for høj fart vil du så beklæde kisten med folie

preben sørensen

preben sørensen
bruger siden
17-02-2005

03-09-2005 kl. 22:49

den med folien er det så godt er det ikke bedre at ændre højrefoden den dag du bliver dræbt pga for høj fart vil du så beklæde kisten med folie

Profil slettet

Profil slettet

25-03-2006 kl. 08:45

betale en latterlig masse penge på folier og andre fup ting, og så igen betale med klip og $$$$ når de tror de er urørlige og racer ind i en fotofælde.
Det er desværre den hurtigste måde at få kortet fra dem, så de er væk fra vejene.

Frederik

Mathias Radmer

Mathias Radmer
bruger siden
26-04-2012

13-10-2014 kl. 14:05

Rune Pedersen

bruger siden
27-11-2003

skrev:
hej jeg har ikke et link til dig men jeg har prøvet at kører godt 80 igenem byen med folien på mineplader et par gange uden at de har sendt mig en bøde, selv om blitsen kom... så det laderda til at det virker... fik det sat på ved det lokale værksted, så jeg ved faktisk ikke hvem der laver det... prøv det... nu når de indfører klip i kørekortet vil jeg blive ved med at kører med folie...

Hvilken folie bruger du til det?

Jørgen ........

Jørgen ........
bruger siden
08-03-2006

29-10-2014 kl. 06:14

Jeg tror ikke du får en bøde, spedometeret viser sikkert 10 % for meget, så kan du trække 8 km fra og fotovognen har vist også en tolerence på 3 % eller 3 km.

Profil slettet

Profil slettet

03-12-2016 kl. 10:40

Vent lidt med at bruge photo spray, der kører en principiel sag pt hvor en Tesla kørte forbi en fotovogn og de kunne ikke se pladen pga photospray. Alligevel undersøgte politiet sagen og fandt frem til ejeren i den lille by, da der ikke var så mange Tesla ejere i den by, hvor de så konstaterede at der var sprayet photo spray på, men ejeren nægtede at kende noget til det over-hovedet og politiet kan jo ikke bevise at ejeren eller andre har sprayet photo spray på hans nummerplade, så afvent sagen.
Bødeforlæg var på dkk 5000, men sagen ikke afgjort.

Dette indlæg blev 03-12-2016 10:42 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

04-12-2016 kl. 06:34

Okay, har du et link til afgørelsen/artiklen ?

Så må jeg ikke have fuldt med i sagen.

Kenn Harry Christoffersen

bruger siden
07-09-2016

13-12-2016 kl. 19:22

Hvis en af mine kære bliver kørt ihjel eller til invalid, af en fart idiot skal jeg nok sørge for personen kommer til at mærke det i fængslet,eller bagefter

Profil slettet

Profil slettet

14-12-2016 kl. 06:28

Kan godt være at du har nogen kære - men kan næppe forestille mig at nogen holder af dig med din holding.

bruger siden
07-09-2016

14-12-2016 kl. 17:32

HR Tesla x
den holdning omkring hastighed er relevant for mange og mig logeså
jeg elsker fotovogne,håber der kommer endnu flere af dem så du evt en dag kan få lov til at betale en masse penge og måske også få et dejligt klip i dit kørerkport fordi du tror du kan gøre som det passer dig mht din fart

Dette indlæg blev 15-12-2016 09:53 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

20-12-2016 kl. 05:53

Kenn: Hvordan konkluderer du at jeg kører for stærkt udfra mit indlæg ?

I øvgtigt så hold øje med motorvejen over Storebælt ved Sprogø, der er fotovogn med treben gemt næsten hver eneste dag, så enten er der vejarbejde eller en
skoleudflugt som har forvildet sig udpå Sprogø, for det kan da ikke være andet vel?

Samt fotovogne er begyndt at kører ud fra ca. kl 5 istedet for ca. kl 6, specielt
nordsjællands politi og omkring Hillerødmototvejen, så sæt farten ned alle
de farlige steder.

bruger siden
07-09-2016

20-12-2016 kl. 09:00

Tesla.x
Ud fra dine besvarelser anderkender du TS indlæg med anbefaling af photospray, og samtidig tager du afstand fra mit indlæg om min fordømelse af fartsyndere
derfor
De fartgrændser vi har, er tageT netop ud fra det skal være trafik sikkert af færtes i trafikken for alle
Måske du skulle tage en tur til Rusland eller til indien og lej en bil der,
der kører man nemlig lige som det passer en selv,så opdager du nok hvorfor vi har regler i trafikken herhjemme
Når du også i dit sidste indlæg kl 5,53 i dag anbefaler andre til at sætte farten ned vidner det om du netop kører for hurtigt

Profil slettet

Profil slettet

20-12-2016 kl. 15:55

bruger siden
07-09-2016

skrev:
Tesla.x
Ud fra dine besvarelser anderkender du TS indlæg med anbefaling af photospray, og samtidig tager du afstand fra mit indlæg om min fordømelse af fartsyndere
derfor
De fartgrændser vi har, er tageT netop ud fra det skal være trafik sikkert af færtes i trafikken for alle
Måske du skulle tage en tur til Rusland eller til indien og lej en bil der,
der kører man nemlig lige som det passer en selv,så opdager du nok hvorfor vi har regler i trafikken herhjemme
Når du også i dit sidste indlæg kl 5,53 i dag anbefaler andre til at sætte farten ned vidner det om du netop kører for hurtigt

Hvem er det du kalder TS, er det KS, der er slet ikke nogen med det navn ?

Men altså dem som står op kl 530 kører for hurtigt ?
Det var dog den mest underlige konklussion, tillader mig at grine :-)

Når man kører Tesla så mærker man ikke farten og ja jeg kører for stærkt, lige
præcis som mange andre på motorvejen over Storebælt, der må jo siges at være
godt udsyn og ikke nogle tilkørelser.

Umiddelbart vil jeg anbefalde dig ikke at skrive med sådan en truende adfærd og
konkludere helt ud i luften, det kommer du ingen vejne med.

Jeg vil ihvertfald ikke kommentere mere på dette enme, det er under lavmålet.

bruger siden
07-09-2016

21-12-2016 kl. 08:03

Altså Tesla
Det er sådan at man kalder den person som starter et indlæg for TS bare så du ved det
Dernæst ved jeg ikke hvilken bil du har og hvad klokken er det er irelevant
at fotovogne har ændret strategi er udtryk for er ændret behov,hvilket jo er skønt,så danmarks bilister ikke ved hvor de er og derfor ALTID er i risiko for at få en fartbøde
du anbefaler selv andre til at sætte farten ned alle de såkaldte farlige steder,som du selv skriver så tjek lige selv din tekst før du tilsviner mig
men da jeg jo ikke kan læse dit svar som du også selv skriver,kan jeg så skrive som det passer mig
Fart vogne er gud og en god foranstaltning for trafiksikkerheden
jeg er ikke den eneste som mener det ,her i dette indlæg hvilket jeg er glad for,
i får min støtte,omkring dette emne

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

09-03-2017 kl. 08:35

Søren Vestergaard Poulsen

bruger siden
17-04-2008

skrev:
Fotovogne er fup og fidus i min optik !
Hvis det var sikkerhed vi talte om, hvilket det jo i bund og grund er. Så vil det i mine øjne være bedre med den goe gamle metode. STOP det er Politiet, du har kørt xxx km for stærkt.
Det hjælper jo nada på sikkerhed, at jeg 14 dage efter min forsømmelse, til trods for at jeg imellem tiden har kørt stakkels Danmark tynd for asfalt veje. At jeg her modtager en lille påmindelse, at jeg faktisk er en ret så farlig trafikant på de Danske veje.
Skjult indtægt fra statens side, det er hvad dette er. I alm privat omtale.
Hvs det skjulte ord SIKKERHED skulle have en værdi. Så stopper man da for hulan det som er så farligt, eller tager jeg helt fejl her.

Du tager fejl.

Profil slettet

Profil slettet

09-03-2017 kl. 19:40

Lad og få nogle flere fotovogne ja.

Staten skal bruge penge til hjælpepakker både til Postnord og Maersk, det er vel en ca 4 milliader som skal bruges og med de nuværende statsbudget på ca 800 millioner fra de 100 fotovogne så rækker det næppe desværre.

Så vil være ønskelig med ca 300 fotovogne mere.

Kim Sørensen.