Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Webasto bilvarmer - hvilken betjeningsenhed kan anbefales ?

Profil slettet

Profil slettet

21-12-2012 kl. 12:45

Hej Jeg har givet mig selv en julegave, nemlig et Webasto fyr til min dieselbil. Jeg faldt for et godt tilbud, men til min overraskelse kommer udgiften til betjeningsenheden oveni. Billigste løsning er en i bilen fastmonteret timer til ca. 600 kr. Egentlig nok til mig, men tåbeligt nok har den ikke repeat, således man én gang for alle kan sætte den til f.eks. kl. 0700 og kl 1600 og den så husker det hver dag. Nej, den husker kun ét døgn af gangen - Tåbeligt. Man kan næsten mistænke Webasto at lave denne "fejl" med vilje, således man køber deres væsentligt dyrere betjeningsenheder. Og dette leder til mit egentlige spørgsmål: Når man nu evt. skal bruge ca. kr. 3000 ekstra (billigste), kan man så lige så godt investere de kr 3745 i dyreste App baserede løsning? Jeg vil gerne høre erfaringer fra jer hvilken af de 4 betjeningsløsninger der er bedst og som man bliver gladest for i længden. På forhånd tak for hjælpen. http://www.webasto-bilvarmer.dk/produkter/betjeningsenheder.html

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

21-12-2012 kl. 18:07

Jeg har Webasto fyr, og jeg valgte App-løsningen til min iPhone. Super nemt, og løsningen virker for mig som den bedst integrerede. Og uden tvivl tror jeg du bliver mest glad for løsningen til mobilen, da den giver dig en større frihed, og du slipper for det "bøvl" ved faste tider, skal huske at stille den i bilen mm.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

30-12-2012 kl. 20:29

Tak for de 2 ! svar som kom. Jeg er blevet overbevist om det må blive den dyre app-løsning som er sagen.
Jeg kan så glæde mig over de ekstra ca. 3500 kr kan indeholdes i den besparelse på ca. 5000 kr. tilbudet lyder på. Varmeren koster 10000 kr og hvis man hver anden gang glemmer at programere/time den er de 10000 kr jo i realiteten spildt. Så tak for hjælpen , jeg valgte den yperste løsning.