Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Golf 4 Tikker I Relæet Og Kan Ikke Starte

Daniel Jacobsen

Daniel Jacobsen
bruger siden
19-06-2017

19-06-2017 kl. 20:41

Hej alle

jeg håber virkelig at nogen herinde kan hjælpe mig.

Jeg er glad ejer af en golf 4, 2,3l v5 fra 2003. Bilen har gået 146.000 og køre generelt rigtig godt.

For ca. 3 uger siden begyndte startede jeg bilen uden problemer, kørte ca 10 meter, hvorefter bilen gik ud, som havde man hevet stikket ud. Jeg kunne starte den igen, men kort 20 meter efter, gjorde den det samme.
Jeg startede bilen med det samme igen, men her bemærkede jeg at den havde nulstillet ur og triptæller i instrumentbrættet. Jeg skulle til noget fødselsdag ca. 80 km. Fra mit hjem, så var meget usikker på om jeg turde køre.
Jeg køre stile og roligt og den kørte hele vejen frem og tilbage.

Ca. En uge senere kørte jeg en længere tur på ca. 50 km. Skal tanke og slukker bilen og den gør pludselig det samme igen. Jeg bemærker det ved at alarmen begynder at hylde. Den har igen nulstillet ur og triptæller.
Jeg kan dog starte bilen igen uden problemer.

I går gjorde bilen det så igen. Var netop steget ud af bilen og alarmen går. Nu kan jeg så ikke slå alarmen fra og når jeg forsøger at starte bilen, så tikker relæet bare og talene i instumentbrættet står og "flimre", som var der meget svag strøm.

Forsøger flere gange at starte den, men den tikker bare i relæet. Ca 30 minutter efter, forsøger jeg igen og her sker der ingen ting når jeg drejer nøglen. Som om at den har mistet al strøm.

Får starthjælp fra falsk som sætter booster på og bilen starter med det samme. Det skal siges at bilen har fået nyt batteri tilbage i december.

Er der nogle af jer, som kan have bud på hvad der kan være galt?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg