Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Ang nakkestøtte i den nye ford C-max

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

08-10-2012 kl. 16:08

Da jeg har særlige forhold der gør sig gældende vil jeg høre om nogen her på forum kan give et hint om hvad man kan gøre vedr nakkestøtte i føreside på den nye C-max....den gør at man ikke kan rette sig helt ud og bukker hovedet fremefter.....Har talt med Ford Danmark, men kendte næsten svar på forhånd. De mener ikke man kan løse problemet. Imidlertid har en ven foreslået at man tager nakkestøtten op og får den bøjet lidt i stængerne så der hvor hovedet hviler kommer længere bagud.... Nogen med et bud på hvem og hvor man kan få det lavet ?? MVH

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

08-10-2012 kl. 16:13

Hvis det er en aktiv nakkestøtte som skyder frem ved et sammenstød, ville jeg bestemt ikke begynde at bøje lidt i stængerne ;-)

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

09-10-2012 kl. 14:18

Hej Mads

Tak for svar. Har idag fundet stor ford forhandler hvor man siger at det kan man sagtens gøre. De har selv mange kunder de bøjer dem for..Så nu syns jeg "vejen" blev åbnet..

Så er spørgsmålet så om jeg tør springe på en af de nye 3cyl med turbo i henholdvis 100 og 125hk med snit km/l på 19,6.

Profil slettet

Profil slettet

09-10-2012 kl. 14:20

Den motor er ret ny, så eks. på hvor god den er? er der ikke endnu, men jeg kan da fortælle dig at den har vundet årets motor 2012 :-) og det er jo ikke tosset vel?.

Mvh
Mads A.
www.e-bil.dk

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

09-10-2012 kl. 14:29

mads Andersen skrev:
Den motor er ret ny, så eks. på hvor god den er? er der ikke endnu, men jeg kan da fortælle dig at den har vundet årets motor 2012 :-) og det er jo ikke tosset vel?.

Mvh
Mads A.
www.e-bil.dk

Ja så et sted at den er sat til at holde 250.000km....og hvad angår benzin økonomi er det jo noget af et skridt fremad for ford og de halvtunge biler. Den nye mondeo der kommer får vist også den lille 3cyl i...100hk modelen har kun 5 gear og 125hk har 6. Forskellen i pris er vist kun 13000 har jeg læst men syns ford opgiver det til 20.000. Nå jeg må ud og prøve dem.