Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Alhambra med små udfordringer... alt hjælp kan bruges!

M.K. Mukendi

M.K. Mukendi
bruger siden
21-08-2006

17-03-2012 kl. 15:13

Hej med jer. Jeg er så heldig at have en Seat Alhambra 1.9TDI Aut. Van fra 2000. Jeg vil gerne spørge om hjælp til en del, hvis nogen har svar på bare en to eller flere af mine udfordringer, er jeg virkelig taknemmelig!, vil prøve at være gør det selv mand;o) 1: Skal rense aircondition anlægget, men hvor er airconditionskondensatoren luftventilen, hvor det der rense skum skal i? 2: Der kommer ingen luft til fødderne igennem ventilationen, ellers alle andre steder? 3: Der er vådt i bunden ved passager sædet, efter jeg vaskede bilen og brugte bagerste sprinktler, men det lugter ikke af sprinktler i kabinen? 4: Når man holde jævn speeder, ved fx 70-80km/t, virker det som om den ikke heelt kan finde ud af hvilket gear den skal vælge, men trækker fint og motorbremser fint? 5: El rude knappen i føreside til føresiderude kan hverken ned eller op, knappen til passager rude, også i føresiden, kan rulle ned men ikke op, elrudeknappen i passagersiden virker perfekt ned og op...? Det var vist det i første omgang, men det er også rigeligt. Er lidt flov over at stille så mange spørgsmål på en gang:/ Håber nogen af jer er bedre kendt gør det selv mennesker end jeg selv! På forhånd tak, Michael.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-03-2012 kl. 17:10

Prøv på Vag-cars, der kan du med garanti finde svar på deres forum :-)

M.K. Mukendi

M.K. Mukendi
bruger siden
21-08-2006

17-03-2012 kl. 19:27

Tak C S, det vil jeg også prøve!

M.K. Mukendi

M.K. Mukendi
bruger siden
21-08-2006

17-03-2012 kl. 20:14

Det er perfekt Kim, 1000 tak for input, jeg vil gå i krig snarest!
Jeg har dog prøvet at lytte efter mht spjælet, og synes der er noget derbevæger sig, men skal derind alligevel, da lyset ikke virker, og jeg tænker at det "bare" er pære der skal skiftes.

MVH
Michael