Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Sorte stactioncars på motorvejen

Profil slettet

Profil slettet

21-04-2011 kl. 19:58

Efter nu at have tilbragt to lange dage på de danske motorveje, syntes jeg det er påfaldende som man kan sætte bilister i "bås". Kører jeg med fartpiloten sat til den tilladte hastighed på strækningen jeg kører, oplever jeg mange gange at en sort stationcar, typisk VW Passat tdi, Seat Altea, Ford Mondeo og lignende komme blæsende forbi på motorvejen, og er der nogle i overhalingsbanen, så må de passe på, for dem i de sorte stationcars skal altid helt op i røven på den overhalende, der ikke kører så hurtigt som dem selv, og de blinkende lygter bruges flittigt. Jeg ved ikke om det generelt, men efter to lange dage, er det blot min lille teori, om at ejer man en sort stationcar, eller en gulplade Altea for den sags skyld, så skal man ligge i overhalingsbanen hele tiden, og efterlade os andre i støvet, med vores japanske æsker. Indlægget er ikke ment som en kritik, men blot min måde at lukke lidt damp ud på :)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

21-04-2011 kl. 20:01

Hehe, det kunne godt ske Karsten - så den automatisk ligger 15-20 til ;)

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

22-04-2011 kl. 10:57

:-)

Dem du nævner er nogle af de mest solgte firmabiler i DK.

Den farve du nævner er den mest populære bilfarve i DK

Så rent statistisk vil du finde en del af dem på motorvejen, og når man ikke betaler brændstoffet selv, ja så er foden lidt tungere.

Jeg er ikke en af dem :-)

Profil slettet

Profil slettet

25-04-2011 kl. 16:20

Lars P skrev:
:-)

Dem du nævner er nogle af de mest solgte firmabiler i DK.

Den farve du nævner er den mest populære bilfarve i DK

Så rent statistisk vil du finde en del af dem på motorvejen, og når man ikke betaler brændstoffet selv, ja så er foden lidt tungere.

Jeg er ikke en af dem :-)

tror du er inde på noget af det rigtige der - der er vist også noget med at firmabiler kan køre meget hurtigere op over kantsten m.m. end privatbiler ;-)