Bilbasen Forum
Kære Bilbasen - det her er ikke i orden!
Joakim S
bruger siden
15-04-2013
23-03-2016 kl. 12:38
Der er mange kompetente brugere på dette netværk og jeg har haft stor glæde af at følge debatten.
For år tilbage skrev jeg til jer, at tonen desværre havde en tilbøjelighed til at blive upassende og I (Bilbasen) efter min vurdering havde ansvaret for at sikre en god/tone debat.
Dette har I delvist levet op til, men kan I ikke gøre det "barelidt bedre" for at citere en tidl. statsminister.
Prøv at logge ind på nedenstående link:
http://www.bilbasen.dk/forum/off-topic/situationen-er-ude-af-kontrol/32113
Er det det, I (Bilbasen) gerne vil stå for? Der er mange forhandlere, som annoncerer og finansierer jeres eksistens. Synes I ikke, I skylder disse at Bilbasen fremstår som et sobert og seriøst foretagende - uanset hvor man befinder sig på denne side.
Gør venligst noget ved det.
Igen: tak for muligheden for at debattere med andre bilinteresserede. Jeg har lært meget!
MVH
Joakim
Profil slettet
Joakim S
bruger siden
15-04-2013
25-03-2016 kl. 17:45
Indtil Bilbasen forhåbentlig gør noget ved tingene, så tror jeg det bedste man kan gøre er, at ignorere trådstarter og dennes adfærd!
Peter Jørgensen
bruger siden
15-08-2006
29-03-2016 kl. 16:15
BilBasen Support
bruger siden
21-03-2007
skrev:
Hej Joakim, m.fl.
Det pågældende indlæg (http://www.bilbasen.dk/forum/off-topic/situationen-er-ude-af-kontrol/32113) er naturligvis slettet, da det ingen steder hører hjemme på vores site. Hvis I en anden gang oplever lignende, så anmeld det meget gerne via Anmeld-funktionen.
Hvis nogle er i tvivl om retningslinierne i vores forum, så er de listet op her:
Salgsannoncer og decideret reklame er ikke tilladt. Du kan oprette en annonce her.Brug en sober og saglig tone.Injurier er ikke tilladt; eventuelle påstande skal følges op med fakta.Indlæg skal overholde dansk lovgivning.BilBasen forbeholder sig retten til at slette og redigere indlæg, samt udelukke brugere, der ikke overholder reglerne.
Vi ønsker et forum med højt til loftet, hvor der er plads til uenigheder - det er biler det drejer sig om og der vil altid være nogle med en forkærlighed for én mærke fremfor andre. Det hverken kan eller ønsker vi at ændre på.
God dag til jer alle!
Problemet er bare at Jeres 'Anmeld'-funktion ikke virker !!!!
"Der er desværre sket en fejl. Systemet kunne ikke anmelde indlægget."
Igen 100-vis af kinesiske indlæg....
Dette indlæg blev 29-03-2016 16:16 redigeret af dets forfatter.
Peter Jørgensen
bruger siden
15-08-2006
Peter Jørgensen
bruger siden
15-08-2006
31-03-2016 kl. 10:13
Q微/869520616办理美国文凭/美国毕业证/美国成绩单/美国大学学历认证Q微:869520616办理毕业证成绩单,回国人员证明教育部学历学位认证获得外国永久居留权的中国公民可以申请国(境)外学历学位认证吗?★★★★★★★★★★★★★★★★★★流程透明★★★★★★本科没有毕业,可以办理硕士认证吗?您是否因为中途辍学、挂科而没有正常毕业?您是否因为递交材料不齐而被拒之门外?您是否因没正常毕业而导致回国得不到教育部认证?专业解决各国留学生毕业证成绩单学历学位认证。正规化公司为海归提供回国相关服务:我们会根据您的实际情况,帮您选取最合适的方案 完善申请资料、填写申请并追踪进度在最短的时间内帮你完成申请。◆全套服务:毕业证、成绩单、真实回国人员证明、真实教育部认证。让您回国发展信心十足!◆可以提供钢印、水印、烫金、激光防伪、凹凸版、最新版的毕业证、百分之百让您绝对满意、设计,印刷,DHL快递毕业证、成绩单7个工作日,真实大使馆教育部认证1个月。为了达到高水准高效率的服务,请您先以QQ或微信的方式,对我们的服务进行了解后,如果有帮助再进行电话咨询。留学回国服务负责人Nick联系方式如下:QQ:869520616 微信:869520616….◆招聘代理:本公司诚聘美国、加拿大、英国、新西兰、澳洲、法国、德国、新加坡各地代理人员,如果你有业余时间有兴趣就请联系我们英华教育校园代理,报酬丰厚。真诚期待您的加盟24小时为您服务态度端正专业入职解决您的学历烦恼QQ:869520616 微信:869520616(添加请注明:留学)
Peter Jørgensen
bruger siden
15-08-2006
31-03-2016 kl. 10:41
BilBasen Support
bruger siden
21-03-2007
skrev:
Fejl bliver desværre ikke løst fra dag til dag, men vi er opmærkomme på problemet og håber på en snarlig løsning.
Den er jeg med på, men de kinesiske (?) indlæg vælter ind, og bliver øjensynligt ikke ryddet op....