Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
12-06-2012 kl. 22:23
Nu har jeg ikke erfaring med ALD I Taastrup, men jeg har været i Fredericia afdelingen en enkelt gang, da der skulle findes brugt bil til svigermekanikken. De ville give 10k mindre for deres gamle bil end de 7 andre forhandlere vi havde besøgt, og så var sælgerne præget af en stor ligegyldighed. Vi havde ringet dagen forinden og adspurgt omkring den pågældende bil var hjemme, da vi kommer fra Nordjylland af. Der svarede sælger at bilen stod ude på pladsen, og ville være klar til prøvetur den følgende dag. Da vi så ankommer næste morgen kl 12, der er bilen sørme væk! Solgt, og har været det i flere uger! Dog fik vi prøvekørt en anden model, som dog ikke blev købt grundet for lille et afslag.
Men godt at høre det er bedre i Tåstrup, og skønt at høre lidt positivt, istedet for ene dårlige indlæg :-)
Mvh C S
www.e-bil.dk
Men godt at høre det er bedre i Tåstrup, og skønt at høre lidt positivt, istedet for ene dårlige indlæg :-)
Mvh C S
www.e-bil.dk
Profil slettet
12-06-2012 kl. 23:10
Jeg købte min Renault hos ALD i Taastrup og kan kun tilslutte mig de positive ting som er skrevet om ALD i denne tråd.
De har 6 mdr. 100 % rigtig garanti udover de 24 mdr. reklamationsret og er der noget galt med bilen? så kører du den bare på det værksted du ønsker, de spørger sgu ikke ind til alt muligt.
Så jeg kan varmt anbefale ALD i Taastrup.
Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk
De har 6 mdr. 100 % rigtig garanti udover de 24 mdr. reklamationsret og er der noget galt med bilen? så kører du den bare på det værksted du ønsker, de spørger sgu ikke ind til alt muligt.
Så jeg kan varmt anbefale ALD i Taastrup.
Mvh
Mads Andersen - www.e-bil.dk