Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
05-02-2012 kl. 16:20
Tjae jeg ville nok prøve at se om handlen ikke kan gå tilbage på den ene eller anden måde...om det så skal koste 20.000 er det vist bedre. en livet er jo for kort til Chevolet
Profil slettet
05-02-2012 kl. 16:37
hej mike.
jeg er ked af at skrive det til dig,men du har købt en lorte bil.
min anbefaling til dig vil være at skille dig af med den med det samme og købe en bil fra en anden virksomhed.jeg har tidligere haft sådan en bil og jo de er billige i indkøb men dyre af have jeg kan godt forstå din fustration.men lav en tråd herinde om emnet.
jeg er ked af at skrive det til dig,men du har købt en lorte bil.
min anbefaling til dig vil være at skille dig af med den med det samme og købe en bil fra en anden virksomhed.jeg har tidligere haft sådan en bil og jo de er billige i indkøb men dyre af have jeg kan godt forstå din fustration.men lav en tråd herinde om emnet.
Profil slettet
05-02-2012 kl. 20:09
Er du medlem af FDM kan du lade dem tage sagen, ellers vil jeg mene at handlen burde gå tilbage, hvor du selvfølgelig betaler for de km du har kørt i bilen, da de efter købeloven har haft "et passende antal gange til at udbedre fejlen/manglerne".
Bilen er skam en fin bil, dog lader det til at du har fået dig en mandagsmodel, men sådan er det med alle mærker.
Bilen er skam en fin bil, dog lader det til at du har fået dig en mandagsmodel, men sådan er det med alle mærker.
Profil slettet
05-02-2012 kl. 20:23
Er meget enig med de andre i at en Aveo classic bestemt er noget skrammel, som man iøvrigt er rimeligt sikker på at blive slået ihjel i ,såfremt man kører galt, da den kun fik 1½ stjerne i crashtest. Men det hjælper dig jo ikke i den givne situation.
Jeg prøvede for nogle år siden noget lignende med en ny Fiesta. Efter adskillige værkstedsbesøg, inddrog jeg FDM og det hele endte med at Ford købte den tilbage.
Det hele kostede min 15k. Bilen nåede at køre godt 2k, heraf de 1000 som prøvetur med mekanikeren. Så det kan altså lade sig gøre at komme af med en mandagsbil, som din jo helt tydeligt er.
/jakob
Jeg prøvede for nogle år siden noget lignende med en ny Fiesta. Efter adskillige værkstedsbesøg, inddrog jeg FDM og det hele endte med at Ford købte den tilbage.
Det hele kostede min 15k. Bilen nåede at køre godt 2k, heraf de 1000 som prøvetur med mekanikeren. Så det kan altså lade sig gøre at komme af med en mandagsbil, som din jo helt tydeligt er.
/jakob
Dette indlæg blev 05-02-2012 20:24 redigeret af dets forfatter.