Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Ihærdig forhandler

Profil slettet

Profil slettet

16-04-2012 kl. 20:29

Jeg fandt dette i en annonce på en 2004 GMC Yukon inde på www.cars.com. <span> Seller's Notes:</span> WE WILL PAY YOU A $1000.00 IF WE CANT FINANCE YOU!! 100% APPROVED!! BAD CREDIT, NO CREDIT, BK'S, CHILD SUPPORT , TAX LIENS, DIVORCE, REPOS , JUDGEMENTS, NO LICENSE, NO JOB NO PROBLEM!!OAD ,OAC. ALL TRADES ARE WELCOME DRIVE IT PUSH IT TOW IT, BAD TRANSMISSION BAD ENGINE NO PROBLEM!! IF WE DONT HAVE THE CAR WE CAN ORDER THE CAR YOU WANT! De vil vist gerne have nogen kunder.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

16-04-2012 kl. 20:47

Man kan da ikke sige andet end de er ihærdige for at få økonomien igang igen derovre. Men det kan sgu ikke være en god forretning for dem

Profil slettet

Profil slettet

16-04-2012 kl. 21:15

Dytten, der hører til annoncen kostede omkring 10.000$
Det må være noget med at folk kommer med en evt. udbetaling, låner 9.000$ og betaler afdrag, hvis så betalingerne stopper med at komme efter 6-12 måneder, så kommer Mr. Repo-man bare og snupser bilen og forhandleren kan sælge bilen igen og det hele starter forfra.

Profil slettet

Profil slettet

16-04-2012 kl. 21:23

Jeg har mere forstået det som om at de vil finansere alt der kan kravle og gå, men skulle det ikke kunne lade sig gøre får man 1000$ og man så kan bruge alt som byttebil, om den kører eller ej. Den går vel som en slags udbetaling, og kan kunden ikke betale, kommer repo-man og henter bilen, og sælger scorer indbytningsbilen, da den blev brugt som udbetaling.

Profil slettet

Profil slettet

16-04-2012 kl. 21:27

C S skrev:
Jeg har mere forstået det som om at de vil finansere alt der kan kravle og gå, men skulle det ikke kunne lade sig gøre får man 1000$ og man så kan bruge alt som byttebil, om den kører eller ej. Den går vel som en slags udbetaling, og kan kunden ikke betale, kommer repo-man og henter bilen, og sælger scorer indbytningsbilen, da den blev brugt som udbetaling.

Sådan forstod jeg det også, jeg prøvede bare også at forstå fidusen med finansere alle uanset kreditværdighed.

Profil slettet

Profil slettet

16-04-2012 kl. 21:30

De er opfindsomme ovre på den anden side af dammen ;-)

Thomas L

Thomas L
bruger siden
14-03-2011

17-04-2012 kl. 14:07

Hvis du ikke går derfra med en aftale får du 1000 $. Men de tilbyder dig jo bare alle en finansiering og henter bilen hvis du ikke betaler, så der er aldrig nogle der får skyggen af de penge.

Det er sgu en ok deal egentlig :)