Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Er det fup - eller hvad ?? Hjælp
Profil slettet
28-08-2011 kl. 19:53
Jeg har min bil til salg herinde, og er blevet kontaktet af en fyr fra england der hedder Rick Smith. Jeg er sådan i tvivl om hvorvidt jeg kan stole på ham. Han vil betale via Paypal. Han skriver at han ikke lige kan komme og hente den fordi han er ude og sejle, men at han vil arrangere at få den transporteret til London.
Skal jeg stole på ham eller hvad.??
Hvad ville du gøre.??
Han kontaktede os via sms hvor der i afsenderen stod lisa8278191
og der var så en mailadr.
Jeg har svaret ham at bilen stadig er til salg, og så spurgte jeg hvor han var fra
Rene Poulsen
bruger siden
06-01-2004
28-08-2011 kl. 21:36
Christian Büttner Rähr skrev:
Jeg har min bil til salg herinde, og er blevet kontaktet af en fyr fra england der hedder Rick Smith. Jeg er sådan i tvivl om hvorvidt jeg kan stole på ham. Han vil betale via Paypal. Han skriver at han ikke lige kan komme og hente den fordi han er ude og sejle, men at han vil arrangere at få den transporteret til London.
Skal jeg stole på ham eller hvad.??
Hvad ville du gøre.??
Han kontaktede os via sms hvor der i afsenderen stod lisa8278191
og der var så en mailadr.
Jeg har svaret ham at bilen stadig er til salg, og så spurgte jeg hvor han var fra
Han har lige skrevet til mig på sms.
"From Julieshore" Hi, I Just viewed your car on bilbasen.dk and I am ready to buy it, If available for sale. You can contact me torickysmithyx@hotmail.com
Det er da ren fup
Profil slettet
29-08-2011 kl. 08:50
Hej alle. Tusind tak for Jeres hurtige svar. Vi har slettet de mails fra ham, og han har heller ikke skrevet igen, efter vi skrev til ham at vi ikke havde interesse i at sælge noget som helst til ham, og at vi troede at han var en svindler.
Mvh Christian
Mvh Christian