Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

VW Touran 1.4 TSI - potentielle faldgrubber

Carsten Witt Nielsen

Carsten Witt Nielsen
bruger siden
02-03-2006

26-11-2012 kl. 21:17

Hej, Jeg er på udkig efter en Touran 1.4 TSI 140 (eller 170) med DSG automatgear. Årgang 2007-2009 Jeg er dog efterhånden noget forvirret pga. mange skrækhistorier om DGS-problemer, kædeproblemer, topstykke, rust osv. på VW's biler. Hvis der er nogle af jer der har specifikke erfaring med TSI-modeller på nedenstående områder, vil jeg være meget taknemmelig, hvis I kunne komme med lidt feedback. (PS - det er muligt jeg har blandet TDI-problematikker sammen med TSI). DSG Er der generelt problemer på TSI-modellerne? Er der problemerne forskellige på hhv. 140/170Hk Hvad skal man være obs på ved købt? Hvad er VW DK's generelle garantipolitik (ud over den normale garanti) KÆDE Er der generelt problemer på TSI-modellerne? Er der problemerne forskellige på hhv. 140/170Hk Hvad skal man være obs på ved købt? Hvad er VW DK's generelle garantipolitik (ud over den normale garanti) MOTOR/TOPSTYKKE Er der generelt problemer på TSI-modellerne? Er der problemerne forskellige på hhv. 140/170Hk Hvad skal man være obs på ved købt? Hvad er VW DK's generelle garantipolitik (ud over den normale garanti) RUST I BAGKLAP Hvilke årgange er ramt? Hvad er VW DK's generelle garantipolitik (ud over den normale garanti)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg