Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Svindel & Humbug

Per Mørch

Per Mørch
bruger siden
08-03-2005

09-01-2012 kl. 16:50

Så er det sket igen: Bliver kontaktet vedr. min bil: Honda Civic 1.8 I-shift. Janey White spørger, via Bilbasens mailsystem, om min bil er solgt. Nej. " Jeg vil gerne købe den, bare giv mig din Paypal konto. Når pengene er kommet, plus 3,9% så kommer mjin agent og henter bilen"!! Der er ufatteligt at de bliver ved. ER der nogle der falder I fælden, Lad os høre! PAS PÅ DERUDE!!!

Dette indlæg blev 09-01-2012 16:51 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

09-01-2012 kl. 17:32

Hvis bare én ud af 100 eller 1000 bider på, kan det jo betale sig.

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

09-01-2012 kl. 18:03

De afrikanere der sidder og skriver til Gud og hver mand med noget til salg skal jo bare narre nogle få stykker om året for at holde en for dem fornuftig levestandard.

Hvis der er nogen der dumme nok til at hoppe på den er de efter min mening bedre tjent uden de penge.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

09-01-2012 kl. 20:07

Er emnet overhovedet relevant at tage op/skrive om...en hver ved man skal holde sig væk fra udenlandske købere....Et sådant indlæg bør ikke være i "hjælp til bilvalg" men i "Off Topic"

Profil slettet

Profil slettet

09-01-2012 kl. 21:33

T Nielsen skrev:
Er emnet overhovedet relevant at tage op/skrive om...en hver ved man skal holde sig væk fra udenlandske købere....Et sådant indlæg bør ikke være i "hjælp til bilvalg" men i "Off Topic"

Hvis alle vidste det, så ville der jo ikke være nogen grund for plattenslagerne at forsøge at snyde folk fordi så ville det aldrig lykkes dem

Profil slettet

Profil slettet

16-11-2012 kl. 17:17

Det havde du vel også selv om denne tråd aldrig var skrevet?

Thomas Douglas

Thomas Douglas
bruger siden
24-08-2006

27-11-2012 kl. 22:21

Jeg er os blevet kontaktet af sådan en han hedder bare matchreg11@gmail.com
Og teksten er nøjagtig den samme!

Har os selv kørt den så langt ud som muligt.

Har min Vento tilsalg til 10.000 kr. og han har overført 15.000 kr. 4.500 til transport og 500 til west union ( den skal til London i England) via paypal og har os fået en bekræftelse fra paypal, troede jeg.. men går jeg ind på min konto derinde, er der ikke gået så meget som 1 krone ind...

Så svndel for fuld skrue! Men man skal være ualmindelig naiv hvis man går linen ud og tror på det er helt ærligt...