Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Start bil ( 18 år )

Dennis Bitsch

Dennis Bitsch
bruger siden
05-03-2012

21-09-2013 kl. 19:43

Er næsten færdig med kørekort, så ville ud og finde en bil, men hvilken. Jeg har råd til at give 30000kr max, hvor bilens motor ikke må være for stor og for mange heste. Jeg er lige startede på mekaniker uddannelsen, så gør ikke noget hvis bilen er billig, fordi der skal laves lidt. Så hvilken bil ville i forslå?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

21-09-2013 kl. 19:47

Ny bil, køb en mikro bil med billig forsikring, det er det billigste du kan gøre, selv om du kan skrue selv. En forsikring på en ældre lille bil kan nemt være 20.000 kr årligt hvor du kan få en ny bil med forsikring til kun 5000 kr.

Dennis Bitsch

Dennis Bitsch
bruger siden
05-03-2012

21-09-2013 kl. 19:50

Når du snakker om små biler, er det hyundai i10, vw up du tænker på?

Dennis Bitsch

Dennis Bitsch
bruger siden
05-03-2012

21-09-2013 kl. 20:01

mads Andersen

bruger siden
06-04-2005

skrev:
Ny bil, køb en mikro bil med billig forsikring, det er det billigste du kan gøre, selv om du kan skrue selv. En forsikring på en ældre lille bil kan nemt være 20.000 kr årligt hvor du kan få en ny bil med forsikring til kun 5000 kr.

Når du snakker om små biler, er det hyundai i10, vw up du tænker på?

Profil slettet

Profil slettet

21-09-2013 kl. 20:12

Ja det er det, Chevrolet Spark køre med billig forsikring for tiden til kun 5000 kr årligt, den vil koste ca. 1500 kr om mdr. at holde kørende med afdrag,forsikring, grøn afgiftsamt lidt benzin alt efter hvor meget du køre?

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

21-09-2013 kl. 21:04

Normalt ville jeg også anbefale en ny mikro.
Men til en mekanikerlærling (eller andre med mekanisk forstand) kunne du godt overveje et ældre "håndværkertilbud" hvis du ikke har noget har imod at skulle skrue på bilen.