Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
søger viden fra brugere om VW Golf VI 2,0 TDi 110
Jesper færch
bruger siden
23-06-2009
04-04-2012 kl. 00:38
hej folkens..
har kigget en del efter en <span>VW Golf VI 2,0 TDi 110</span> og søger nu lidt featback fra jer som kender til denne model.
alt kan bruges både ris og ros.
Mvh jesper
Profil slettet
04-04-2012 kl. 10:15
Enig med Peder, motoren er noget mere holdbar end den famøse 140, da den ikke er så anstrengt.
Ellers en lækker bil, masser af muligheder for at eftermontere udstyr. Hvad er dit kørselsbehov siden du vælger diesel? 1,4 TSI motoren spiller nemlig godt med bilen, dog er det ikke den mest stabile og holdbare motor.
Ellers en lækker bil, masser af muligheder for at eftermontere udstyr. Hvad er dit kørselsbehov siden du vælger diesel? 1,4 TSI motoren spiller nemlig godt med bilen, dog er det ikke den mest stabile og holdbare motor.
Jesper færch
bruger siden
23-06-2009
04-04-2012 kl. 10:19
leder ikke efter noget bestemt, er bare interesseret i at hører hvad folk der har kenskab til den har at sige...
jeg kører ca 200 km motorvej om dagen, og bor midt i kbh, så leder efter en mellemklasse bil der er behagelig at kører langt i og som er let at parkere i kbh.
har altid kørt vw, og har aldrig været skuffet over hvad jeg har fået, så derfor var denne bil mit "næste" bud :)
hvis i har andre forslag ( til biler) er i velkommen til at linke dem
jeg kører ca 200 km motorvej om dagen, og bor midt i kbh, så leder efter en mellemklasse bil der er behagelig at kører langt i og som er let at parkere i kbh.
har altid kørt vw, og har aldrig været skuffet over hvad jeg har fået, så derfor var denne bil mit "næste" bud :)
hvis i har andre forslag ( til biler) er i velkommen til at linke dem