Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Skoda rapid.en ren JOKER.I PRISKLASSEN....

Profil slettet

Profil slettet

13-01-2013 kl. 20:45

Hej. Har lige prøvet denne bil og kan kun anbefale den Den kører skønt og har plads som en octavia eller en vw passat. Til de 175,000kr som den billigste model koster.er det et rent scoop. Den kan kun blive lige så stor en succes som vw up. lige pludselig er en vw golf rigtig dyr i forhold til prisen& udstyr.ca 100,000kr i forhold til model og udstyr. Prøv den hvis du går i købetanker.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-01-2013 kl. 22:33

Tjaah - sedanklassen har i de sidste mange år været håbløse at sælge i DK, og jeg tror næppe Rapid'en bliver en stor-sællert som Up(S)!'en.
Og får du først smidt en ordentlig motor i, samt lidt udstyr, så holder den billige start-pris ikke. Jeg syntes nu stadig Suzuki SX4 sedan er et bedre bud, hvis man kan nøjes med 1,6 benzin'eren. Ligeså syntes jeg den er noget mere velkørende!

Mvh C S
www.e-bil.dk

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

14-01-2013 kl. 12:23

KS - er du da totalt uforbedrelig.
Vi er så utrolig trætte af dine enslydende kommentarer
Du vil ikke finde dig i dit og i dat og noget helt 3.
Smut ud i den virkelige verden og leg der.
Gu´ er det da træls, at der er 2 med samme navn, men du har da vist ikke førstefødselsret til navnet.
Vi kan faktisk godt se hvem der er hvem af KS´erne

Profil slettet

Profil slettet

14-01-2013 kl. 12:28

Ja Rapid er et frisk bud i bilklassen og den er hatchback ligesom den nuværende Octavia, så jeg vil sammenligne den med Jetta'en

Dog har jeg også set billeder at der også skulle komme en stationcar udgave af Rapid'en

Men den nye Octavia skulle være større end den nuværende og lidt mindre end Passat'en

Profil slettet

Profil slettet

14-01-2013 kl. 14:08

Thomas Pedersen skrev:
Men golf'en er tæt på, prismæssigt - det er jo ikke gætteri!?

Det var jo nemt at forudsige, at du ville skrive at jeg skal rette henvendelse til BB...

Nu har du jo ikke eneret på navnet KS, det kan "Kristian Sørensen", "Knud Sigurdsen" osv jo også gerne ville bruge...Så mere forfulgt er du vel heller ikke??

Jeg bliver bare træt af, at du i hver evig eneste tråd skal poste din mening ang. troll'en...Du er jo som sådan den eneste der holder "den" i live... Eller hvad??

Har DU overvejet at skifte brugernavn?

Jeg tror ikke helt du har fattet hvad der sker her.
KS forklarer sig så heller ikke så godt lige her(træt måske?)
Der har før i tiden været en bruger(blev han bannet eller hvad?), som kaldte sig "Bo" som kun var ude på ballade.
Så vidt jeg husker forsvandt han et stykke tid, men kom så tilbage under forskellige navne og har i et langt stykke tid kommet med mere eller mindre seriøse indlæg under navnet "KS" kun for at chikanere, "CS" fik også turen i nogen måneder, denne "Bo" ser sig åbenbart sur på folk som måske fylder godt på forummet, i "KS's" tilfælde er det pga. Renault og franske biler generelt.
"KS" taler for og det kan "Bo" ikke tåle.

Det er et problem der ikke burde kunne opstå, det er KUN Bilbasen's skyld, fordi de nægter at gøre som alle andre foraer, jeg har været på, gør, indfører unikke brugenavne.

Profil slettet

Profil slettet

14-01-2013 kl. 14:46

Thomas Pedersen skrev:
Jeg er helt med, men tak...

Men hvis det er så kæmpestort et problem for KS( i min verden er det drengestrger), så kunne han jo kalde sig noget andet....

I know, det er ikke en "fair" løsning, og måske ikke den rette - men så ville han da for fanden slippe for "balladen"...

Det er helt rigtigt, han kunne eventuelt kalde sig det han hedder og så må troll'en jo bestemme sig for om han vil følge med.

Profil slettet

Profil slettet

14-01-2013 kl. 15:51

Kan vi ikke lige få tråden på den rette vej igen og debattere ud fra hvad der bliver spurgt om, nemlig den nye Skoda Rapid??

PS: Jeg er bange for at BB vil ikke gøre noget ved sagen og synes det er fandeme træls hver gang at den rigtige KS skal ind i tråden og skrive det samme...

Håber du finder en løsning KS

Profil slettet

Profil slettet

14-01-2013 kl. 17:27

Jeg ville ikke købe en Rapid, den er tusse grim og ligner en bil fra 90`erne

Hvorfor laver man ikke en billigbil som ser pæn ud, den behøver ikke være super flot, men direkte grim behøver den vel ikke at være.

Profil slettet

Profil slettet

14-01-2013 kl. 19:34

Nu når denne tråd, præcis som alle andre tråde på siden, er ødelagt af trolls, brok, beskyldninger og skænderier, har jeg fået nok.

Det er for fanden da en bilside hvor folk kan diskutere biler, få hjælp til bilvalg og dele nyheder/info med hinanden. Så jeg tager konsekvensen og dropper hermed BilBasen's forum - denne tråd er den sidste jeg svarer i, og jeg vil eventuelt svare lidt i denne senere hvis jeg finder nogle indlæg relevant.

Så hyg jer i den synkende skude - indlæggene omhandler alligevel alt mulig andet end den oprindelige overskrift.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

14-01-2013 kl. 20:19

Det er jo op til folk hvor aktive de er på en side og der foregår meget mere end kun at skrive i forummet, der er meget mere end det på siden. jeg ved ikke om du er reg. bruger? og det er derfor du ikke kan se hele siden måske?

Men helt enig med CS, jeg er sgu træt af de samme tråde som udvikler sig negativt, det sker desværre på nogle fora og man kan lige så godt bruge sin tid på de gode fora hvis du spørger mig.

e-bil.dk har allerede 170 brugere på kun 6 mdr. hvor mange har Bilbasen? når man ser på hvor ung e-bil.dk er og ikke har et reklamebudget, så synes jeg det er godt gået. hvis folk synes at der sker for lidt og de kan lide siden? så skriv dog nogle indlæg, så der kommer gang i forummet ;-)

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

14-01-2013 kl. 20:36

Check din mail ;-) der er styr på det, du har skrevet dit brugernavn forkert, derfor at du ikke kan logge ind ;-)

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

15-01-2013 kl. 19:27

K S skrev:
Det vil være meget trist hvis sympatiske brugere som eksempelvis C S og Mads dropper dette forum. Alene derfor skifter jeg nu brugernavn.

Det er absolut ikke for at føje en særdeles usympatisk og altid lige arrogant K S.

Det lyder som et rigtig godt træk.
Så kan vi måske få sagligheden tilbage.

Hilsen Lars

Profil slettet

Profil slettet

15-01-2013 kl. 20:43

Jeg har nu ikke skrevet at jeg stopper med at skrive herinde, jeg har kun skrevet at min tid kunne bruges bedre på andre fora hvor bilen er i fokus og ikke Troll`s.

Profil slettet

Profil slettet

15-01-2013 kl. 21:31

hej igen.
Jeg er meget imponeret over denne diskussion som ikke har noget med mit indlæg at gøre.
jeg vil bare dele mit intryk med jer andre om biler i denne prisklasse.
mvh kenn,c