Bilbasen Forum
Skoda rapid.en ren JOKER.I PRISKLASSEN....
Profil slettet
13-01-2013 kl. 20:45
Profil slettet
13-01-2013 kl. 22:33
Og får du først smidt en ordentlig motor i, samt lidt udstyr, så holder den billige start-pris ikke. Jeg syntes nu stadig Suzuki SX4 sedan er et bedre bud, hvis man kan nøjes med 1,6 benzin'eren. Ligeså syntes jeg den er noget mere velkørende!
Mvh C S
www.e-bil.dk
Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011
14-01-2013 kl. 12:23
Vi er så utrolig trætte af dine enslydende kommentarer
Du vil ikke finde dig i dit og i dat og noget helt 3.
Smut ud i den virkelige verden og leg der.
Gu´ er det da træls, at der er 2 med samme navn, men du har da vist ikke førstefødselsret til navnet.
Vi kan faktisk godt se hvem der er hvem af KS´erne
Profil slettet
14-01-2013 kl. 12:28
Dog har jeg også set billeder at der også skulle komme en stationcar udgave af Rapid'en
Men den nye Octavia skulle være større end den nuværende og lidt mindre end Passat'en
Profil slettet
14-01-2013 kl. 14:08
Thomas Pedersen skrev:
Men golf'en er tæt på, prismæssigt - det er jo ikke gætteri!?
Det var jo nemt at forudsige, at du ville skrive at jeg skal rette henvendelse til BB...
Nu har du jo ikke eneret på navnet KS, det kan "Kristian Sørensen", "Knud Sigurdsen" osv jo også gerne ville bruge...Så mere forfulgt er du vel heller ikke??
Jeg bliver bare træt af, at du i hver evig eneste tråd skal poste din mening ang. troll'en...Du er jo som sådan den eneste der holder "den" i live... Eller hvad??
Har DU overvejet at skifte brugernavn?
Jeg tror ikke helt du har fattet hvad der sker her.
KS forklarer sig så heller ikke så godt lige her(træt måske?)
Der har før i tiden været en bruger(blev han bannet eller hvad?), som kaldte sig "Bo" som kun var ude på ballade.
Så vidt jeg husker forsvandt han et stykke tid, men kom så tilbage under forskellige navne og har i et langt stykke tid kommet med mere eller mindre seriøse indlæg under navnet "KS" kun for at chikanere, "CS" fik også turen i nogen måneder, denne "Bo" ser sig åbenbart sur på folk som måske fylder godt på forummet, i "KS's" tilfælde er det pga. Renault og franske biler generelt.
"KS" taler for og det kan "Bo" ikke tåle.
Det er et problem der ikke burde kunne opstå, det er KUN Bilbasen's skyld, fordi de nægter at gøre som alle andre foraer, jeg har været på, gør, indfører unikke brugenavne.
Profil slettet
14-01-2013 kl. 14:46
Thomas Pedersen skrev:
Jeg er helt med, men tak...
Men hvis det er så kæmpestort et problem for KS( i min verden er det drengestrger), så kunne han jo kalde sig noget andet....
I know, det er ikke en "fair" løsning, og måske ikke den rette - men så ville han da for fanden slippe for "balladen"...
Det er helt rigtigt, han kunne eventuelt kalde sig det han hedder og så må troll'en jo bestemme sig for om han vil følge med.
Profil slettet
14-01-2013 kl. 15:51
PS: Jeg er bange for at BB vil ikke gøre noget ved sagen og synes det er fandeme træls hver gang at den rigtige KS skal ind i tråden og skrive det samme...
Håber du finder en løsning KS
Profil slettet
14-01-2013 kl. 17:27
Hvorfor laver man ikke en billigbil som ser pæn ud, den behøver ikke være super flot, men direkte grim behøver den vel ikke at være.
Profil slettet
14-01-2013 kl. 19:34
Det er for fanden da en bilside hvor folk kan diskutere biler, få hjælp til bilvalg og dele nyheder/info med hinanden. Så jeg tager konsekvensen og dropper hermed BilBasen's forum - denne tråd er den sidste jeg svarer i, og jeg vil eventuelt svare lidt i denne senere hvis jeg finder nogle indlæg relevant.
Så hyg jer i den synkende skude - indlæggene omhandler alligevel alt mulig andet end den oprindelige overskrift.
Mvh C S
www.e-bil.dk
Profil slettet
14-01-2013 kl. 20:19
Men helt enig med CS, jeg er sgu træt af de samme tråde som udvikler sig negativt, det sker desværre på nogle fora og man kan lige så godt bruge sin tid på de gode fora hvis du spørger mig.
e-bil.dk har allerede 170 brugere på kun 6 mdr. hvor mange har Bilbasen? når man ser på hvor ung e-bil.dk er og ikke har et reklamebudget, så synes jeg det er godt gået. hvis folk synes at der sker for lidt og de kan lide siden? så skriv dog nogle indlæg, så der kommer gang i forummet ;-)
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Profil slettet
14-01-2013 kl. 20:36
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
15-01-2013 kl. 19:27
K S skrev:
Det vil være meget trist hvis sympatiske brugere som eksempelvis C S og Mads dropper dette forum. Alene derfor skifter jeg nu brugernavn.
Det er absolut ikke for at føje en særdeles usympatisk og altid lige arrogant K S.
Det lyder som et rigtig godt træk.
Så kan vi måske få sagligheden tilbage.
Hilsen Lars
Profil slettet
15-01-2013 kl. 20:43
Profil slettet
15-01-2013 kl. 21:31
Jeg er meget imponeret over denne diskussion som ikke har noget med mit indlæg at gøre.
jeg vil bare dele mit intryk med jer andre om biler i denne prisklasse.
mvh kenn,c