Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

kia rio 1.4 diesel active eller ford fiesta econetic 1.6 diesel

jannick krogh

jannick krogh
bruger siden
15-05-2012

17-05-2012 kl. 17:53

hej alle her på bb jeg har fået 2 knald gode tilbud på nye biler begge biler er fabriks nye med valgfri farve det første kia rio 1,4 diesel en active så den er med aircon og det. nr 2 ford fiesta econetic 1.6 diesel med aircon, trip computer, bluetooth fartpilot så det bare hvad i synes er den bedste bil og hvorfor og om de 5 år mere garanti på kiaen er et stort + begynd gerne jeres valg på forhånd tak

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

jannick krogh

jannick krogh
bruger siden
15-05-2012

17-05-2012 kl. 17:56

begrund*

Profil slettet

Profil slettet

17-05-2012 kl. 18:11

Fiesta'en er i mine øjne den mest velkørende - undervogn, motor og karosseri er sat rigtig godt op, og det er en sjov og køreglad bil.

Kia'en er skam også flot, men jeg syntes ikke den er helt så harmonisk som Fiesta'en, og så føles den ikke helt så helstøbt. Og selvfølgelig er det et plus at der er længere garanti på Kia'en, men jeg syntes ikke man skal købe en bil ud fra hvilken garanti der følger med, men istedet for vælger den man bedst kan lide.

Du må ud og prøve begge, men jeg hælder helt klart mest til Fiesta'en.

jannick krogh

jannick krogh
bruger siden
15-05-2012

17-05-2012 kl. 19:08

har prøvet begge biler 4 gange og kan ikk vælge :b

hva ang prisen har jeg lovet ikk og sige noget da det var et specielt tilbud han lavede til mig men selvom der 50000 kr i forskel på prisklassen fra ny.

har fået 52000 kr i besparelse på forden og lidt overt 20000 på rioen så der kun er en små 10000 kr i forskel på prisen af de tilbud :)

men som sagt kan ikk vælge en af dem fra da jeg synes de begge har deres styrker og svagheder. men som sagt ford gir måske mere tilbage når den engang skal sælges igen men derfor jeg gerne vil hører jeres negative ting og posetive ting om bilen der kan jo være der nogle ting jeg ikk har opdaget endnu.