Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

23-02-2018 kl. 11:49

“Jeg er blevet brændt af af Starmark Vejle som solgte en bil som jeg havde booket - så dem har jeg naturligvis ikke tillid til.“

hvad Mener du med ovennævnte ? havde du underskrevet en slutseddel ?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

26-02-2018 kl. 14:29

Helt ærligt, så skal du ikke regne med andet end at først til mølle gælder overalt.

Der er formentligt ansat mere end een sælger hos så stor en forhandler, og hvis en anden sælger har en underskrevet slutseddel, så får den kunde naturligvis bilen.

Skal du være 100% sikker på at få bilen, så mød op og underskriv slutsedlen, på den måde viser du at DU er seriøs.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

26-02-2018 kl. 16:16

Jeg vil ikke anbefale nogen til dig, ud fra de forventninger du har

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

01-03-2018 kl. 15:07

Der findes nogen her i landet der excellerer i at hente ligenøjagtig den bil du drømmer om.
Du kommer med ønsker/krav, og de cykler tyskland rundt efter nøjegtig de krav du har.

Prøv at høre "Toft handel" oppe omkring Brønderslev. De henter alt du lyster.

Men jeg tænker umiddelbart at A klassen er lidt outdated..... Msåke du skulle kigge på en B klasse eller en BMW 2 serie.
B klassen er altså noget federe end den gamle A klasse.

Formoder det er den lidt højere side position du går efter.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

02-03-2018 kl. 00:36

Ja branchen kan være benhård. Det handler om at omsætte og man siger ikke nej til en handel hvis køber insistere på at vil købe her og nu. Hvilket bringer mig tilbage til omkring år 2000, hvor vi kiggede på hus nord for Kbh. Flere husudstillinger skulle vise sig at vise mig vejen til en særdels attraktiv beliggenhed med hus projekt. Til penge der enddog var billigere end ude i Ballerup, hvor de lå side om side. Nuvel bestemmer jeg mig samme aften efter at have talt med revisor samt et par kyndige i branchen. Næste morgen kl lidt før de åbner, ring stormer jeg stedet, og får tilsidst fat i en sælger. Jeg fotæller ham at jeg gerne vil have lov at købe det husprojekt som de har til salg, og han svare....jamen du er velkommen, men kom inden kl 12, for derefter kommer der andre der vil til et møde ang. husprojektet. JEg beder ham have parpirer klar til underskrivelse. Og med det sammen vi træder ind af døren og giver hånd, skriver vi under på købsaftalen. Husprojektet er vores og jeg ånder lettet op. Der var i heldige sagde sælger.....jeg får en kunde efter jer som også er interesseret i samme som jer, men han har ikke givet udtryk for AT VILLE KØBE HER OG NU.

I sagens natur kan jeg godt se det er lidt uetisk....men sådan er det når man vil have noget, så må man gå hårdt tilværks....nogle gange tage chancer. Men ikke i vores tilfælde da vi iforvejen havde kigget det ud længe inden. Sådan er det også med biler og andet der kan friste. Hvis du vil have det, siger du til sælger når d ringer, at d vil købe her og nu, hvis ellers det hele er som det skal være.

Omkring det at købe og investere. Det kan være risikofyldt, men man skal gøre det helhjertet ellers får man ikke det man søger. Det vil sige, at du skulle have ringet med det samme og sagt du ville købe bilen hvis den ellers var iorden...iorden vil sige at dens stand matcher prisen. og så køre du med det samme, eller dukker op næste dag præcis når de åbner !

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

03-03-2018 kl. 15:50

Var det KBH du kom fra, så var der quickimport Aps. SOm også henter direkte fra den Tyske kilde.