Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
24-04-2013 kl. 21:18
Vi må håbe at Renault betaler godt for al den reklame de får her inde :-)
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
25-04-2013 kl. 17:06
Hvis det er pladsen der er vigtigst, så har KS ret. Superb er den største, og kører med stort set samme teknik, men her er der heller ikke samme standardydstyr som i A4.
Jeg har 2 brødre der kører Passat 2.0tdi, og de er begge godt tilfredse, men efter min personlige mening virker Passaten for olastikagtig og billig i forhold til A4.
Jeg har selv haft fornøjelsen af at låne en A4 2,0tdi i nogle dage ca 320km. og her er komforden helt i top, Alt er lækkert at røre ved, og motorelyden er nærmest ikke eksisterende. Jeg syntes Passaten larmer ved acceleration, men det er blot min mening.
Hilsen Lars
Jeg har 2 brødre der kører Passat 2.0tdi, og de er begge godt tilfredse, men efter min personlige mening virker Passaten for olastikagtig og billig i forhold til A4.
Jeg har selv haft fornøjelsen af at låne en A4 2,0tdi i nogle dage ca 320km. og her er komforden helt i top, Alt er lækkert at røre ved, og motorelyden er nærmest ikke eksisterende. Jeg syntes Passaten larmer ved acceleration, men det er blot min mening.
Hilsen Lars
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
25-04-2013 kl. 17:26
Det jeg bider mærke i er at du nævner 09 årgange.....og det får mig til at tænke på hvilken pris du ser det til ? og ikke mindst hvor mange km de har gået iforhold til at du nævner 40.000km om året....hmm og i max 5år ??? altså den er lidt svær. for vil du sælge om 2 elle 4 eller 5.......Alle parameter skal i betragtning. Du kan risikerer at tabe voldsomt mange penge plus værksteds udgifter til en bil der er 3-4år og med et vist antal km på klokken....du kan umuligt vide hvordan de er kørt..
Men alt er smag og behag, men hvis prisen ikke passer med km kontra noget eks nyt, kan der ske mange ting....håber blot du overvejer hvad det er du vil. Men det koster!!!
Du vil sikkert kunne få en del sprit nye biler til hvad en brugt Audi elle passat koster, men er jo dit valg....Men personligt ville jeg gå efter en Audi af dem du nævner
Men alt er smag og behag, men hvis prisen ikke passer med km kontra noget eks nyt, kan der ske mange ting....håber blot du overvejer hvad det er du vil. Men det koster!!!
Du vil sikkert kunne få en del sprit nye biler til hvad en brugt Audi elle passat koster, men er jo dit valg....Men personligt ville jeg gå efter en Audi af dem du nævner