Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007
06-04-2013 kl. 22:52
Jeg har været ude og se den.
Det er en lækker bil både ude og inde, flot design, og lækre materialer.
Jeg prøvede både 1,4 tsi 140hk, og 1,6 tdi 105hk.
Min mening er at benzineren er mest harmonisk, og er utroligt letkørt, gearene ligger hvor de skal, og den trækker godt fra land allerede ved lave omdrejninger.
Meget lydsvag, vi kunne faktisk kun høre klimaanlægget ved motorvejskørsel.
Dieseludgaven var lidt mere tøvende, og der var mere motorstøj, især ved acceleration, men ellers værd at overveje når den gamle A6er skal på pension.
Hilsen Lars
Det er en lækker bil både ude og inde, flot design, og lækre materialer.
Jeg prøvede både 1,4 tsi 140hk, og 1,6 tdi 105hk.
Min mening er at benzineren er mest harmonisk, og er utroligt letkørt, gearene ligger hvor de skal, og den trækker godt fra land allerede ved lave omdrejninger.
Meget lydsvag, vi kunne faktisk kun høre klimaanlægget ved motorvejskørsel.
Dieseludgaven var lidt mere tøvende, og der var mere motorstøj, især ved acceleration, men ellers værd at overveje når den gamle A6er skal på pension.
Hilsen Lars
Profil slettet
07-04-2013 kl. 15:44
har prøver den
meget bedre end skodas lillesøster rapiden som slet ikke kan sammenlignes heller ikke prisforskellen kan retfærdiggøre dette.
meget bedre end skodas lillesøster rapiden som slet ikke kan sammenlignes heller ikke prisforskellen kan retfærdiggøre dette.
Profil slettet
11-04-2013 kl. 20:29
Hentede vores i tirsdags og den kører super godt.
Den er udover det meget rummelig. Tvillinge barnevogn, lifte og autostole kunne vi ha med uden de store problemer.
Designet er også rigtigt lækkert og alting er placeret som det skal.
Et par minusser kan være at den har tandrem istedet for kæde ( i hvertfald 1,4 tsi )
Radioen bruges til at styre rigtigt mange funktioner i bilen. Så den hænger man på og kan ikke skifte den.
Spændt på hvordan benzin økonomien i den er.
Den er udover det meget rummelig. Tvillinge barnevogn, lifte og autostole kunne vi ha med uden de store problemer.
Designet er også rigtigt lækkert og alting er placeret som det skal.
Et par minusser kan være at den har tandrem istedet for kæde ( i hvertfald 1,4 tsi )
Radioen bruges til at styre rigtigt mange funktioner i bilen. Så den hænger man på og kan ikke skifte den.
Spændt på hvordan benzin økonomien i den er.