Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Brian Kielberg

Brian Kielberg
bruger siden
25-07-2004

26-10-2012 kl. 16:34

K S skrev:
Du burde straffes med 20 års fængsel for at tilsviine Renaults gode navn.

Og du KS burde strafes for at dine tarvelige indlæg der kun handler om at fremhæve Renault for alt det gode du mener de kan.

Læs iøvrigt selv lige dit første indlæg i denne tråd igen og så se hvad du skriver om Ford - er du så selv berettiget til 20 år bag tremmer ????

For at svare seriøst på trådstarters spørgsmål så er 1.6 SCTI rigeligt fin til S- max. Slet ikke for svag og kører fantastisk så tag du roligt den hvis du er brandt varm på en sådan.

Men prøv den da først og drag dine egne erfaringer ;-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Johannes Engers Gregersen

Johannes Engers Gregersen
bruger siden
06-04-2005

26-10-2012 kl. 16:34

@ Jon: Du skal vist bare ignorere de sølle mennesker, der underholder sig selv med at skrive falske indlæg om noget helt andet end det, tråden handler om..

Brian Kielberg

Brian Kielberg
bruger siden
25-07-2004

26-10-2012 kl. 19:24

Jon Forst skrev:
Vi kører S-Max, men en 2.0 TDCI. Kørselsbehovet er dog ikke til diesel, og vi har brug for 7 sæder i stedet for de 5 vi har nu.

Octavia er ikke en mulighed pga for få sæder.
Grand Scenic synes jeg er lidt lille i det, og motorprogrammet er lidt fesent på benzinsiden synes jeg.

Hører meget gerne fra nogen der har erfaringer med den 1,6 SCTI.

Erfaring har jeg efter nu 25000km. Og kun gode erfaringer

Jeg synes det er en fremragende motor og mangler ikke kræfter. Heller ikke med to voksne og fire børn i bilen incl ferieoppakning heriblandt klapvogn og barnevogn (Thule box på trækket). Den holder siden ny et snit over de 25000 km på 12,8 km/l hvilket jeg finder yderst acceptabelt da mit daglige kørselsbehov er hovedsageligt små ture på under 10 km. Dog med 250 km hver 14. Dag. Det endda med 245/35-20 hjul/dæk

Det bedste vil dog stadig være at du selv tager en prøvetur. Mon ikke en forhandler vil give dig den mulighed;-)

Brian Kielberg

Brian Kielberg
bruger siden
25-07-2004

29-10-2012 kl. 16:06

K S skrev:
Du skal bare ignorere de tåbelige indlæg, skrevet af en forumtroll, der ynder at misbruge andres brugernavne. Han savner åbenbart et liv - og Bilbasen savner validering på brugernavne og IP-adresser.....

Jamen det vil jeg da så gøre - pg samtidig, omend muligvis forgæves, lade det være en opfordring til bilbasen om at gøre noget ved problemet ;-)

God dag alle

Profil slettet

Profil slettet

30-10-2012 kl. 11:57

Lige et bemærkning:

På deres facebook side skrev de at man kan nu bruge sin facebook login til at logge på bilbasen

Så jeg spurgte om det er muligt at have samme brugernavn som en anden bruger på bilbasen, jeg fik ikke nogen svarer

Bilbasen er gode til alt andet på deres facebook side men når det kommer til deres forum så sker der nada

Ha god dag