Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

09-09-2012 kl. 17:50

Hej

Jeg vil da godt lige give mit b7 med.

Jeg mener godt i disse tider at det kan betale sig at vente. Eks da den nuværende clio model kom var start pris ca 165.000 for en 5dørs, den nye kommer til at koste fra 128, og med 3 cyl og turbo, og langt mere besparende end de gamle. Der er andre store fordele ved at tage en ny model som tingene er i 2012. De fleste bil fabrikanter kommer med nye og stærkt forbedrede biler over hele linien. Ny platform som er stærkere og sikkere. Nye undervogne og motorer. Alt omkring platformen gør at man nu kan og sælger biler billigere end hidtil, da man kan bruge samme motor ophæng undervogne mv til forskellige biler..Lad os bare sige at den nye model Clio i STw udgave kommer til at koste eks 139-149.000, ville det stadig være en attraktiv bil at gå efter iforhold til den gamle. Nye sikkerheds systemer er også i de nye her i 2012. Så hvis man vil have noget for pengene og vil beholde bilen nogle år, skal i helt klart gå efter ny model. Det har aldrig været billigere at købe ny bil i den klasse. Konkurencen er PT meget skarp og de forsøger alle at erober markeds andele. Iøvrigt er der store forventninger til den nye Clio, og tror den kommer til at sælge godt i dette segment.

Clio plejer iøvrigt at være fejlfri bil.

Dette indlæg blev 09-09-2012 17:51 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

09-09-2012 kl. 17:59

@T. Nielsen, jeg er helt enig med dig, problemet er bare at man kan blive ved med at vente, 2012,2013 og 2014 osv. Fremtidens årgange vil alle byde på forbedringer og vigende priser grundet den hårde konkurrence, prøv at tænke på PC-priserne i de sidste 10 år, jeg tror at den udvikling vil vi også se på bilmarkedet.
@Morten; det er et godt tilbud Renault har netop nu, skal du bruge en bil nu, så ville jeg ikke tøve eet sekundt med at vælge en ny bil frem for en brugt. Du skal nyde bilen imens af den er ny, og glæde dig over at den næste bliver mere sikker, bedre udstyret, mere økonomisk og sikkert også billigere.

Brian Kielberg

Brian Kielberg
bruger siden
25-07-2004

23-10-2012 kl. 10:02

Tag du roligt en Renault. At franske biler skule være ringere end andre bygger mere på fordomme end realitet. Desuden er der jo garanti på en ny bil. Renault kan endda nogle gange overtales til 3 eller måske endda 5 års garanti. Du skal bare have forhandlingsgenet frem ;-).

Kan gøres mod betaling eller måske endda medforhandles i købskontrakten

http://www.renault.dk/media/att00415895/RenaultSecurityPlus_1322012_Pris.pdf

Profil slettet

Profil slettet

26-10-2012 kl. 19:03

Hvad jeg har hørt, så fastholdes prisen på deb nye Clio ( ikke kampagne priser ) og det skal lige sige at Renault Clio aldrig har været årets bil i Danmark, kun R19 som var det i 1990.

Dog var den det i Europa i 1991 og 2006 :-)

Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk

Dette indlæg blev 26-10-2012 19:05 redigeret af dets forfatter.