Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

29-07-2012 kl. 23:00

Thomas Pedersen skrev:
Jeg kan nu meget godt lide den nuværende - og der følger også en del udstyr med...Har også overvejet at gå en klasse ned, og så få en større motor og meget udstyr.

Det vil jeg nu også mene er den rigtige vej at gå - fx ned til 3-serien. Den kører simpelthen suverænt, og med 650k er det muligt at finde en lækker motor og fylde godt med udstyr i ;-)

Mvh C S
www.e-bil.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

29-07-2012 kl. 23:20

Ingen tvivl om at 328i lyder bedre og føles bedre end 330d, men for pokker hvor er den tørstig!

Ellers ville et blik i retning af Audi A4 nok heller ikke være en dårlig idé - motorudvalget er dog død kedeligt, men du kan få en masse lækkert udstyr, og en køreoplevelse fuldt på højde med C-klassen.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Profil slettet

Profil slettet

29-07-2012 kl. 23:42

CC kiggede jeg på da jeg handlede bil sidst - jeg syntes dog bare den er hæslig med den nye front! Så hellere SuperB'en med samme motor, omend der ikke er så meget mærkeværdi over den.

Audi'en er blevet hvermandseje efterhånden, så jeg forstår godt du hellere vil have noget der er lidt mere eksklusivt.

Men med 460k i beskatningsgrundlag er der også en del at købe udstyr for - læderstue er hvertfald et must! Eneste negative ved 328i'ern er som sagt økonomien, men man kan ikke få i både pose og sæk.

Mvh C S
www.e-bil.dk

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

30-07-2012 kl. 20:38

Et par forslag som der næppe er så mange af på parkeringspladsen, ved dog ikke om de alle kan klemmes under 650k i nypris, men det burde være tæt på:

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/jaguar/xf/22-d-se-aut/1131805

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/lexus/is250/25-aut/790179

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/land-rover/range-rover-evoque/22-td4-pure-4wd/1115548

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

30-07-2012 kl. 22:16

Ja, Jaguaren er lækker og også speciel i forhold til mange andre "standard biler" i den klasse. Min eneste personlige anke mod den ville måske være at den er lidt af et skrummel, 5 m lang er i overkanten i min bog. Men er du vant til BMW 520 er det jo ikke nogen større forskel.

Range Roveren er også lidt sprød efter min mening, hvis man vil have offroad looket.

Thomas Dahl

Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004

30-07-2012 kl. 23:01

Tja, personligt ville jeg stikke af med en Volvo V60, så bliver det ikke federe.....
Der må også være en i udvalget, som matcher 650.000 kr. prismærket :-)

Profil slettet

Profil slettet

31-07-2012 kl. 18:39

Hvis du har prøvet XF'ern med 2,2 kan jeg godt forstå du er skuffet over motoren - 2,7'ern rykker noget mere og passer perfekt til bilen!

Men ja, intet slår den engelske charme og luksus der er i den, eller det fantastiske design der er kommet efter de er kommet væk fra Ford.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Z S

Z S
bruger siden
23-01-2005

15-01-2013 kl. 19:12

Thomas Pedersen skrev:
Jeg fik et tilbud i forrige uge på en Mercedes C-klasse st. wagon jeg ikke kunne sige nej til - god motor og stort set det udstyr jeg ville have :)

Så sådan en blir' det :)

Tak til dem som har svaret på tråden :)

God valg af bil. Vi står i samme situation nu. Jeg forstår ikke at folk sammenlingen en Audi med en BMW og Mercedes og omtaler forhjulstrukket kedelig Audi/Skoda/Seat/VW med de biler. Jeg kan kun konkludere at Audi's markedsføring virker rigtig godt.

Dette indlæg blev 15-01-2013 19:16 redigeret af dets forfatter.