Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
15-01-2011 kl. 15:59
Jeg køre godt nok i benzin udgaven, men det er den bedste bil jeg har haft. Super lækker bil med god komfort og den er billigere end de fleste i klassen. Driftsikkerheden er i top efter faceliftet i 2006
Thomas Riishøj
bruger siden
19-04-2006
06-04-2011 kl. 16:43
Jacob Skjærris skrev:
Hej Klaus,
mine kommentarer underbygges af Bil Expressen og Autobild.de, der begge er meget positive overfor Renault Scenic og Grand Scenic.
Det er korrekt, at jeg var ansat hos Renault DK på det pågældende tidspunkt. Man kan diskutere min habiltet og min troværdighed, men min deltagelse i Bilbasens panel var i ren privat regi og har varet i 5 år (hvoraf jeg har været hos Renault i halvdelen af tiden) og omfattet knap 500 svar. At 10 svar er positive overfor Renault svarer til 2% af mine indlæg, og alle svar kan underbygges af artikler i motorblade eller aviser.
Jeg har netop bestilt en ny firmabil i nyt job. Jeg valgte mellem Alfa 159 SW, Ford S Max, Volvo V60/V70 og Renault Laguna ST/Grand Scenic. Jeg bestilte en Renault Grand Scenic dci130 igen, så jeg bakker stadig 100% op omkring Bil Expressens og Autobilds positive vurdering af Renault Grand Scenic.
At journalisten kalder det "fup" og "falske råd" skyldes sandsynligvis mangledende evner til at skrive en historie baseret på den reelle problemstilling vedrørende habilitet.
Mvh Jacob S
Hej Jacob,
Hvorfor valgte du ikke Laguna, hi hi?
mvh
Thomas
Profil slettet
26-01-2013 kl. 21:22
Helt klart den nye 1.6 motor, den er så lækker og hvis man har råd er den at foretrække....helt klart :-)
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Profil slettet
26-01-2013 kl. 21:49
Det skal lige siges at Renault Grand Scenic er Danmarks mest solgte MPV i 2012.