Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Hvilken pick-up med plads til 3 skal jeg vælge
kim andersen
bruger siden
05-03-2007
13-12-2007 kl. 04:56
Hej jeg skal til at købe "ny" bil, jeg leder efter en 4x4 pick-up den skal være med billig afgift og så skal der være plads til 3 personer og ikke 2 personer og et barn. gerne ekstra-cab pris ca. kr. 100.000,-
Sidst rettet: 14/12-07
Sidst rettet: 14/12-07
Profil slettet
06-01-2008 kl. 22:05
Hvad med en Land Rover Defender? Ikke god at køre langt i, men den har stil & I kan være 3 på forsæderne. Du kan få den indenfor dit budget både som pickup & lukket
Dobbeltkabine skal du lige være opmærksom på hvad reglerne siger til privatbrug
Anders
Dobbeltkabine skal du lige være opmærksom på hvad reglerne siger til privatbrug
Anders
Niels Petersen
bruger siden
28-03-2005
16-02-2008 kl. 11:36
Hej Kim
Jeg er selv ejer af en Mitsubishi L200 Club Cab 1999, og der er plades til to voksne bag i, men husk der er ikke sæder bag ved de foreste sæder, så der skal man hvad nogle UDTAGELIG puder/hynder, og der er heller ikke seler, så hvis du skal køre lovligt, så er det barnet forand og em voksen bag I. I følge lovgivningen må børn under 15 år ikke sidde unde sele. Selvfølgelig er der en risiko når man ikke har nogle seler bag ved.
Jeg er selv blevet stoppet af politiet flere gange, hvor de først siger at det er ulovligt, men når jeg siger at jeg godt kender loven, siger de ikke mere, loven siger at det er lovligt at have personer med foran varerumsadskillelsen, som er kabinevægen i Club Cap modellen.
mvh Niels
Jeg er selv ejer af en Mitsubishi L200 Club Cab 1999, og der er plades til to voksne bag i, men husk der er ikke sæder bag ved de foreste sæder, så der skal man hvad nogle UDTAGELIG puder/hynder, og der er heller ikke seler, så hvis du skal køre lovligt, så er det barnet forand og em voksen bag I. I følge lovgivningen må børn under 15 år ikke sidde unde sele. Selvfølgelig er der en risiko når man ikke har nogle seler bag ved.
Jeg er selv blevet stoppet af politiet flere gange, hvor de først siger at det er ulovligt, men når jeg siger at jeg godt kender loven, siger de ikke mere, loven siger at det er lovligt at have personer med foran varerumsadskillelsen, som er kabinevægen i Club Cap modellen.
mvh Niels