Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvilken bil skal jeg vælge?

Lasse Wagner Olsen

Lasse Wagner Olsen
bruger siden
20-01-2025

25-02-2025 kl. 07:51

<span>Hej med jer</span>

<span>Jeg har fået nyt job og skal til at pendle lidt længere på daglig basis – mere præcist til Høje Taastrup fire gange om ugen fra Østerbro (68 km tur-retur). Derudover vil der være nogle småture rundt omkring, så jeg anslår et månedligt kørselsforbrug på cirka 1.200 km.</span>

<span>Bilen må gerne være så økonomisk som muligt og kunne holde i mange år, så jeg foretrækker en, der ikke har kørt for meget.</span>

<span>Jeg har ikke specielle krav til udstyr, og bilen må gerne være lille – så længe der er plads til fire personer og et lille bagagerum.</span>

<span>Jeg har en Clever-ladestander lige foran, så en elbil er en mulighed. Dog skal rækkevidden være tilstrækkelig, så jeg ikke behøver at lade hele tiden.

Mit budget ligger omkring 90.000 kr., men hvis der er en større økonomisk besparelse på den lange bane, kan jeg gå op til 150.000 kr. Jeg har tidligere fået anbefalet en Hyundai Kona, som jeg stadig overvejer, så min forespørgsel handler primært om råd til en bil til maks. 90.000 kr., der passer til ovenstående behov.</span>

<span>
Håber at høre fra jer.</span>

Dette indlæg blev 25-02-2025 07:54 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg