Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Har brug for input til første bil
Christopher R
bruger siden
03-11-2023
03-11-2023 kl. 01:38
Kigger lige nu på en Mazda3 2,0 SkyActiv-G 120 Optimum aut. (årgang 2017, Sedan)
Den har kørt 96k og prisen ligger på 149.900kr. Relativt til andre annoncer virker det som en god pris, men jeg ved det ikke.
- Er prisen reel?
- Er bilen reel?
- Er der noget jeg skal være opmærksom på?
Vil egentlig bare høre om det er en god handel.
Tak på forhånd.
Den har kørt 96k og prisen ligger på 149.900kr. Relativt til andre annoncer virker det som en god pris, men jeg ved det ikke.
- Er prisen reel?
- Er bilen reel?
- Er der noget jeg skal være opmærksom på?
Vil egentlig bare høre om det er en god handel.
Tak på forhånd.
J R
bruger siden
13-12-2013
07-11-2023 kl. 14:52
Mazda laver bilver der holder rimeligt godt. Bortset fra rust. Så har den ikke fået behandling endnu, så skal det være meget snart, hvis ikke det er for sent.
Ud over rust, så gør Mazda ikke i turbo motorer, så de laver en 2,0 med 120 hk istedet for en 1,0. Den er helt sikkert mere rolig at køre i, men til gengæld er den 100% også mindre økonomisk og deraf med højere grønafgift.
Har en makker der har en CX3 med samme setup motor og aut.gear. Han siger den går ikke meget over 12 måske 13 kml. Han kører meget pænt og roligt.
Ud over rust, så gør Mazda ikke i turbo motorer, så de laver en 2,0 med 120 hk istedet for en 1,0. Den er helt sikkert mere rolig at køre i, men til gengæld er den 100% også mindre økonomisk og deraf med højere grønafgift.
Har en makker der har en CX3 med samme setup motor og aut.gear. Han siger den går ikke meget over 12 måske 13 kml. Han kører meget pænt og roligt.