Bilbasen Forum
Dacia Logan ??
Joakim S
bruger siden
15-04-2013
26-04-2016 kl. 19:09
Hvad er folks erfaringer med denne?
Tak for svar :-)
Joakim S
bruger siden
15-04-2013
Profil slettet
27-04-2016 kl. 20:07
Teknikken er ikke af nyeste skuffe, til gengæld er den gennemprøvet.
Lejlighedsvis læser jeg det tyske bilblad "autobild". Jeg har læst et par brugttest af Dacia, og modellen klarer sig fint. Som Andreas påpeger ovenfor, kan indtræk og tæpper se mere "nusset" ud end gennemsnittet - men herregud - du har købt en bil til lav pris.
Autobild omtalte i øvrigt Dacia, som den nye "VOLKS-wagen" - altså en bil til folket.
Selv de tyske bilblade synes nogle gange, at mérprisen for VW mærket kan være for dyrt købt. Afskrivningen på Dacia i Tyskland er dog så lav, at bladet opfordrer til, at man skal overveje om nyt ikke er bedre end brugt - simpelthen fordi bilerne ikke falder ret meget i værdi.
Èt er Tyskland, noget andet er Danmark.
Men igen - prisen er lav. Personligt synes jeg Duster´en er lidt sjov. Ja, det er ikke den hurtigste, heller ikke den kønneste, men et eller andet sted synes jeg bare, at designet holder. Det er sådan lidt som med en Lada Niva (selvom bilerne slet ikke ligner hinanden).
Jeg tror dog ikke at jeg selv køber en Dacia. Det skyldes at jeg prioriterer køreegenskaber og "handling" højt - noget Dacia ikke prioriterer højt. Men sådan er der så meget.....
Joakim S
bruger siden
15-04-2013