Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Volvo service i Sverige
Jacob Dorner
bruger siden
16-01-2008
17-02-2011 kl. 23:41
Hej
en lille anbefaling.
hvis nogen skulle få lyst og bor i nærheden, kan jeg på det kraftigste anbefale at man kører sin volvo til Sverige på værksted. Bildeve (aut. volvo) i Landskrona og mekaniker/værkfører Anders Trulsson. Har fået skiftet drejekontakten til førerairbag. Pris hos volvo (bilia) kastrup 3900 inkl. moms, pris i Sverige 1990 dkr inkl moms. :-)
Man kommer med ud på værkstedet, tingene bliver forklaret og udskiftet dele fremvist, og ikke mindst er der ikke en snert af arrogance - kun fremragende service. Og så blev jeg udstyret med en ny V70 D3 med hele udstyrspakken jeg kunne fornøje mig med i ventetiden.
jeg har haft en fremragende oplevelse, og sparet 50%, så hvis nogen skulle få samme lyst er Anders direkte nummer+46 418449779
mvh Jacob
P.s. er der tilfældigvis nogen der ved hvor mange L der er tilbage i tanken på en v40 når den begynder at lyse? der står kun at det er en 60 L tank i instruktionsbogen (dog har jeg lige påfyldt 57L og der lyste den ikke inden/var ikke helt nede ved det røde mærke - så man kunne fristes til at tro at 60L er lidt lavt sat, eller at min lampe ikke virker...).