Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

vand i kabinen

Dorthe Keller

Dorthe Keller
bruger siden
17-05-2007

01-08-2012 kl. 20:39

Ang. 2009 Ford Ka 1,3 70 3d har oplevet at min bil bliver våd foran førersædet , nogenlunde der hvor man har venstre ben ved hvile i kørsel .. lige ved siden af gummiområdet... nogle andre der har oplevet det ? obs det er ikke pga vi har våde støvler mv ... den skal lige tjekkes efter men jeg ved af erfaring fra huse at vand er "et kildent emne" når man skal finde stedet hvor vand kommer ind

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

01-08-2012 kl. 20:48

En dørliste/dør der ikke slutter helt tæt? Eller en sealing mellem motorrum og kabine der ikke er som den skal være. Lige umiddelbart der jeg kan forestille mig det skulle sive ind.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Dorthe Keller

Dorthe Keller
bruger siden
17-05-2007

01-08-2012 kl. 20:54

tak - ja "hun " blev sealet sidste år pga samme ... tror også det kunne være en dørliste ... tak f svar ! jeg var ude i 45 min tordenskyl igår og kunne lugte der var noget galt her idag da jeg sku hjem fra job

Profil slettet

Profil slettet

01-08-2012 kl. 20:56

Et godt råd: Tag en vandslange med kraftig stråle eller højtryksrenser og spul de områder godt du mistænker for at være synderen - på den måde kan du være heldig at se hvor det kommer ind. Og kan du fjerne lidt af tæppet vil det være endnu bedre.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Dorthe Keller

Dorthe Keller
bruger siden
17-05-2007

01-08-2012 kl. 21:03

tak ! det vil jeg prøve imorgen :-)