Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Toyota Risskov/Anders Petersen Auto= Dårlig kundebehandling

Profil slettet

Profil slettet

10-09-2007 kl. 20:43

Jeg skulle på min kasko forsikring have udbedret en skade og valgte desværre Toyota i Risskov i Århus Nord. Det var en simpel skade i bagskærmen som skulle rettes ud og have lidt nyt lak. Jeg afleverer bilen og skal hente den 4 dage efter, jeg får udleveret en låne bil i mellemtiden på forsikringens regning, da jeg så kommer for at hente bilen har Toyota allerede nået at ridse i den lak der lige var malet, både på bagskærmen, samt på den nye kofanger der også var skiftet. Det resulterede i at jeg måtte undvære bilen en lille uge mere, til stor irritation. Får nu en låne bil på Toyotas regning, da det var dem der havde ridset bilen. Bliver så ringet op fredag eftermiddag kl. 15.15 af en medarbejder fra værkstedet, om jeg kan hente bilen nu, det kunne jeg ikke da jeg skulle hente børn, hmm. Hvad med lidt planlægning, de har vil vidst hele dagen at bilen var færdig inden fyraften, kunne de så ikke ringe i god tid så jeg kunne lægge det i mine planer for dagen at jeg skal hente den bil. Nå mandag morgen knækker filmen helt for værkføreren for deres pladeværksted, jeg bliver ringet op på mit arbejde om morgenen af denne værkfører, citere ”hvornår kan du hente din bil, jeg svare at det kan jeg om eftermiddagen iflg. Aftale med en af hans kolleger. Og så blev jeg som kunde svinet til, jeg var blevet set køre dørtræk i deres udlejningsbil og blev ligeledes anklaget for at have kørt hasarderet på motorvejen, iflg. Ham var der blevet ringet fra en ”ven” af huset at jeg havde kørt hasarderet over en længere strækning. Det havde jeg så ikke, men det ville ham værkføreren ikke tro på, skide sur var han og fuldstændig ubehøvlet, jeg er aldrig i mit liv som kunde et sted blevet behandlet så dårligt, han ville ikke tro det jeg sagde og sagde indirekte at jeg løj. Hvis hans såkaldte ven kunne følge mig hele vejen, var han så en skid bedre…nej vel…! Da jeg så kom for at hente bilen for anden gang, hvad er det så mit øje som det første ser da jeg går hen til bilen. Nu er trækkrogen under forenden ødelagt, den er bøjet i 45 grader ned mod asfalten. Henter igen værkføreren for pladeværkstedet, siger til ham og spørger… hvad er nu det..! ja det vidste han ikke men det var der da jeg afleverede bilen, nej siger jeg, jeg ved med 200 % sikkerhed at det ikke var der da jeg afleverede bilen til dem, og i øvrigt siger jeg til ham at det kan jeg da ikke have kørt rundt med uden at opdage det, trækkrogen ville jo ramme asfalten når jeg passere en kantsten eller et vejbump, det overhørte han, han sagde så at jeg åbent stod og løj og det var ham der havde ret, nu gad han ikke høre mere på mit folkeskolelære snak og jeg var ikke voksen, man skulle tro han selv var 12 år sådan som han opførte sig. Nå men nu gad han ikke høre mere på mig, han havde fri nu og jeg kunne komme næste dag så kunne vi hejse bilen op på en lift, så ville han kigge på det og det eneste han kunne tilbyde var at hamre det på plads. Hvem ved. Måske er han kun uddannet smed…! Nu syntes jeg at bægeret flød over, jeg sagde, hvem er din chef, fik navnet på ejeren af værkstedet, og gik ind og fortalte ham hele forløbet, spurgte om det var sådan de behandlede alle deres kunder. Han var selvfølgelig rystet over at en af hans ansatte kunne opføre sig sådan, sagde at det var bestemt ikke sådan kunderne skulle behandles og at ville tale med hans værkstedschef. Ejeren virkede som en flik og forståelig mand, vi aftale at jeg skulle komme dagen efter og så måtte vi iflg. Ham finde en løsning på det med skaden. Men jeg blev igen skuffet, næste dag ja så havde ejeren selvfølgelig taget værkstedschefens side. Men han havde nok alligevel stået skoleret på ejerens kontor, for nu havde værkstedschefen pludselig fundet ud af at det sørme var deres fejl og at de nu ville skifte trækkrogen. Nu skulle jeg så opleve at tre mand, værkfører for pladeværksted, direktør samt en tredje beskyldte mig for at lyve igen, værkføreren prøvede igen og igen at komme uden om hans opførelse dagen før, han sagde igen i direktørens påhør at det var mig der løj, han opførte sig som en lille bitte dreng, til sidste sagde jeg at nu kunne de bare køre den bil ind og skifte den trækkrog og så ville jeg køre og finde et andet værksted til næste gang, det er det værste sted jeg nogensinde har fået lavet bil, jeg vil meget gerne høre hvis der er andre der har haft dårlige oplevelser med Anders Petersen Auto, for det kan da ikke kun være mig.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

10-09-2007 kl. 22:02

Det er natuligvis sørgeligt at i ikke kan finde en mindelig løsning på dit problem, men tilgengæld tro jeg du retter din harme et forkert sted. Jeg forstår ikke rigtigt meningen med din skrivelse, udover at du udlevere en forhandler, der sikkert efter din skrivelse ikke kan/vil afhjælpe, for at få ret. Hvis du gerne vil bekræftes i overstående, så kontakt dit forsikringsselskab, det kan, og løser KNUDER hver dag, det er trods alt dem, der betaler for reparationen.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

10-09-2007 kl. 22:37

Ikke ligefrem 112% i orden.

Profil slettet

Profil slettet

11-09-2007 kl. 16:08

Men det er der til gengæld på de 3 Toyota værksteder jeg bruger.

Der er de 120 % iorden i forhold til andre mærker.

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

13-09-2007 kl. 21:39

Mon ikke det var mere relevant at sende mailen til Toyota Danmark fremfor at bruge revolverjournalistik?