Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Tagbøjler Clio III

Profil slettet

Profil slettet

22-02-2012 kl. 13:58

Hej. Inden sommer skal jeg have fundet tagbøjler til vores nye Clio 1,5dCi 5 dørs. Det nemmeste er selvfølgelig at købe et sæt nye originale bøjler eller et sæt Thule hos et af de mange autoudstyrsforretninger. Men jeg lurede på om det er muligt at finde et sæt i dba.dk eller gulgratis.dk så hvis der er nogen der ved hvilke biler der "passer bøjler sammen" så sig endelig til, specielt fordi der ikke er nogen overhovedet til salg specifikt til Clio III Kunne også være at der er en herinde der har nogen til salg ? Anyone ?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

22-02-2012 kl. 17:11

Hej Poul.
Tak for info...Du har hjulpet mig meget videre !

Jeg har set GEV engang da jeg søgte nogle stænger til en tidligere bil. De virker som du siger i ok kvalitet når de bare skal bruges til den årlige tur sydpå. Jeg havde ikke opdaget at THansen har dem i sortimentet. Det vil jeg checke i vores lokale forretning en af dagene...

Biltema`s model er jeg ikke så vild med da "universal" modeller aldrig har en helt perfekt pasform.
Og man vil jo helst ikke have at boxen dratter af taget med 130 km/t undervejs i Das Vaterland, vel :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg