Bilbasen Forum

Martin W. Hansen

Martin W. Hansen
bruger siden
02-03-2009

26-03-2009 kl. 20:42

Jeg er blevet tilbudt overpris på min bil til salg her på siden !!! køberen har ikke set bilen men sendt en stor check i Pund. Det virker forkert - er der nogen af jer der har hørt fra denne mand ? Robert Habgood - emeraldconcept@googlemail.com Thanks for the mail, I will like to inform you that the Payment will be by Certified Cheques/bankers draft in euro and it will include EXCESS for the Shipment this meant for the shipping agent that will come for the pick up of the car in your house, Payment will be issued and sent as soon as you forward the information below.I will inform my bank as soon as you forward me the details below,and as soon as you specify the receipt of the cheque,will inform my bank to release the payment to you immediately so that all arrangement for the pick up of the car can be finalised. Feel free to contact me on this number +447719747430 Please get back to me with this information to enhance the payment. 1. Name on the (Certified Cheques/bankers draft ) 2. Full contact Address including postal code........... 3. Personal mobile number............. Regards,

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin W. Hansen

Martin W. Hansen
bruger siden
02-03-2009

26-03-2009 kl. 21:38

... finde på at overføre penge uden at have hævet hans check først ! eller give ham nogen bankinfo ?! Jeg har en check, den har jeg tænkt mig at undersøge for dækning i banken.

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

26-03-2009 kl. 21:50

Problemet er at det tager flere uger før banken finder ud af der ikke er dækning på checken.
Det er med 100% garanti fusk, smid chekken ud og lad være med at spilde mere tid på det.

Christian Tvorup Træholt

Christian Tvorup Træholt
bruger siden
13-06-2003

27-03-2009 kl. 00:07

Der er ingen tvivl - Svindel.

Synes lignende historier har været nævnt en del gange her på sitet. Så selv om det er fristende så tror jeg generelt man kan sige "lyder det for godt til at være sandt.. ja så er det nok også :)"

Mvh Chr

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

27-03-2009 kl. 00:53

Hi Martin,

This is Robert. Don't listen to these stupid people in here. Off course the check is ok. I know it because I have already used it 100 times before...

:-)

Martin W. Hansen

Martin W. Hansen
bruger siden
02-03-2009

27-03-2009 kl. 06:00

Martin

Profil slettet

Profil slettet

27-03-2009 kl. 07:40

Jeg ville altså også holde snitterne fra sådan en sag...

Profil slettet

Profil slettet

27-03-2009 kl. 09:18

Ja det er svindel og har været fremme i pressen.
Jeg har oplevet samme sag. Min bank chekede og det viste sig at cheken var falsk. Herefter aflevede jeg cheken til politiet og skrev til afsenderen at han kunne hente den der. Har aldrig hørt fra dem siden.

Mvh

Erik

Jakob Degn Jensen

Jakob Degn Jensen
bruger siden
10-05-2019

02-03-2021 kl. 10:00

Denne fik jeg i dag

Navn : Jonas Sarup
telefon : 0
Email : darrylfrederickRN@alphafrau.de
God dag, min stedmor er interesseret i denne bil. så det ville være rart, hvis du svarede hende på denne e-mail lavinialisa53@gmail.com

Dan Høiberg

Dan Høiberg
bruger siden
23-04-2006

02-03-2021 kl. 14:21

Jeg fik denne i dag:
Navn: Henrik Knutson
telefon: 0
Email: DamienpoppenAK@aiphafrau.de
God dag, min svigermor er interesseret i denne bil, så det ville være rat, hvis du svarede hende på denne mail lavinialisa53@gmail.com

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

07-05-2021 kl. 17:51

Ingen normale mennesker er i tvivl om disse svindelere !