Bilbasen Forum
Service i Tyskland - Terminalen vs. Albert Bauer GmbH
R P
bruger siden
19-09-2003
22-10-2010 kl. 20:41
Profil slettet
22-10-2010 kl. 22:40
Og ja, det er billigere i bl.a. Tyskland i fht. Danmark. Sådan er det med de fleste varer, hvilket vi bl.a. kan takke vores høje lønninger, skat, moms m.v. for.
Så der er vel ikke så meget hokus pokus i din oplevelse?
R P
bruger siden
19-09-2003
23-10-2010 kl. 23:12
M.h.t. det økonomiske aspekt i mit indlæg så er den pointe ment sekundær. Mit primære mål er, at sætte fokus på den service man som bilist ofte oplever på danske, i dette tilfælde, Mini og BMW værksteder. En service som ofte står i skærende kontrast til tilsvarende værksteder i Tyskland og Sverige. Prisen er svær at ændre på for danske værksteder. Serviceniveauet derimod er en helt anden og betydelig mere overkommelig opgave. Så hermed en opfordring såfremt en fortsat udflytning af danske værkstedsopgaver skal undgås.
Michael Bitsch Johansen
bruger siden
06-01-2004
24-10-2010 kl. 08:16
Jeg er overbevist om, at jeg også kører til Tyskland, når jeg skal have lavet service på min BMW E60. Priserne i DK er simpelthen alt alt for høje og helt urimelige.
Ved terminalen koster et olieskift kr. 2.700 !!!!
Har kun hørt gode erfaringer mht. service i Tyskland.
Profil slettet
25-10-2010 kl. 12:32
Hvorfor har Lars Pedersen ikke lov til at fortælle om det der for ham er "en positiv oplevelse" ??
Der er sikkert jantelov nok i andre forbindelser, så lad os nu ikke harcellere over en mand der synes at han har fået en god oplevelse som han gerne vil dele med os andre. ?