Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Peugeot 406 2,0 Coupé (1998)

Carsten Larsen

Carsten Larsen
bruger siden
13-04-2008

30-10-2011 kl. 13:14

<span>Tandremmen på min 406'er stod desværre af i sidste uge, hvilket resulterede i en bukket ventil. Mekanikeren mente, at det bedre kunne betale sig at sætte en ny/brugt motor i fremfor at reparere på den gamle. Jeg har fået et tilbud på ca. 17k inkl. installation. Jeg vil dog ikke poste flere penge i den aldrende vogn, så jeg vil nu prøve at sælge den som den er, da jeg ikke selv kan skrue på biler.</span> <span>Den har kørt ca. 245.000 km, men er i god stand med et par mindre lak ridser på kølerhjelmen. Der følger et par 17" alu med sommerdæk og de originale 15" med vinterdæk.</span> <span>Den har været til service for en måned siden.</span> <span>Hvad er realistisk at få for den, og er der nogen herinde, som kunne være interesseret. Jeg vil ikke bare forære den væk, så prisen skal være rimelig. Jeg ville helst have at nogen med interesse ville overtage den i stedet for bare at sælge den til en skrothandler.</span> <span>Hilsen</span> <span>Carsten</span>

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Carsten Larsen

Carsten Larsen
bruger siden
13-04-2008

02-11-2011 kl. 00:24

steen 5 skrev:
En ide er at skriv model, årgang og hvornår den er synet.
hvis det er en af de nyere 406 tor jeg det kan betale sig at få den kørende igen inden salg.

@Kim sonne og Steen 5:

*Model og årgang kan ses i header, men den er synet i januar 11.
*Manuel gear
*Der er alm. aircondition i (ikke klima)
*Den har været til årlig service de sidste 3 år (dog ikke autoriseret) og indtil 2005 har den fulgt serviceintervallerne hos autoriseret. Den har stået mere eller mindre stille fra slut 2006 til midt 2008.
*Undervognsbehandlet i 2006. Ved syn i januar '11 var synsmanden imponeret over hvor godt undervognen så ud (ved godt at det ikke siger så meget)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg