Bilbasen Forum
Nyt fællesskab i kampen for at stoppe stenkast fra danske motorvejsbroer - Bak op!!-)
Kristian K.
bruger siden
11-04-2011
29-09-2016 kl. 20:30
Dette indlæg er muligvis på kanten eller over, hvad bilbasen.dk tillader, så må admins selvfølgelig slette mit indlæg.
I den seneste tid har vi set flere helt uacceptable og vanvittige stenkast fra motorvejsbroer i Danmark.
Bare ét sådant tilfælde er ét for mange og det er kun et spørgsmål om tid, førend det igen går helt galt....-(
Derfor har jeg nu taget initiativet til et fællesskab, "For alle os der sir nej til flere stenkast fra motorvejsbroer i Danmark"
https://www.facebook.com/For-alle-os-der-sir-nej-til-flere-stenkast-fra-motorvejsbroer-i-Danmark-1750371065229951/
Du kan slutte dig til dette vigtige fælleskab på det sociale websted der starter med F og slutter med k.
Tanken er selvfølgelig ikke, at det hele bare skal slutte med en Facebookside, derfor håber jeg så oprigtigt at dette opslag bliver godtaget af jer admins og at så mange af jer som overhovedet muligt vil bakke op om den vigtige sag.
Jo flere vi er, jo større og tungere initiativer vil vi sammen kunne iværksætte for endegyldigt at medvirke til, at de helt forfærdelige stenkast stoppes.
Jeg håber, at du vil bakke op.
Tak.
/Kristian.
Dette indlæg blev 29-09-2016 20:37 redigeret af dets forfatter.
Kristian K.
bruger siden
11-04-2011
29-09-2016 kl. 20:58
Vanvid har desværre flere sider - med livsfarlige, fuldstændigt hensynsløse stenkast fra broer ser vi bestemt én af dem.....
/Kristian.
Kristian K.
bruger siden
11-04-2011
30-09-2016 kl. 10:56
I nat har vi igen oplevet stenkast fra motorvejsbro denne gang 3 tilfælde fra samme bro nær Esbjerg.
Som nævnt i hovedopslaget ønsker vi med initiativet ganske enkelt at medvirke til, at stenkastene stoppes - vi ønsker ikke på nogen måde at medvirke til, at enkeltgrupper i Danmark hænges ud eller udpeges som syndebukke hvadenten dét sker på baggrund af etnicitet, religion eller andet.
Sidens navn på Facebook beskriver det ret præcist, mener jeg: "For alle os, der siger nej til flere stenkast fra motorvejsbroer i Danmark"
Mener du/I herinde, at fællesskabet sammen vil kunne gøre en forskel, så bak endelig op, mener du/I ikke dét, så lad være.
God næsten-weekend-dag allesammen.
/Kristian.
Kristian K.
bruger siden
11-04-2011
04-10-2016 kl. 17:58
Ønsker du også muligheden for aktivt at gøre noget for at få stoppet de meningsløse stenkast, så slut dig til os i,
"For alle os der sir nej til flere stenkast fra motorvejsbroer i Danmark" - på Facebook.
Vi og jeg håber, at mange af jer har lyst til at være med.
God tirsdag aften allesammen.