Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Ny brugt bil / forsikring.

jesper andreasen

jesper andreasen
bruger siden
05-05-2007

20-04-2012 kl. 18:00

Hej jeg har idag hentede min nye brugte bil ved forhandleren :-) men hvordan er jeg egentlig forsikret ind til jeg kan kontakte mit forsikringsselskab på mandag, for at lave min kasko forsikring om til den nye bil ??? God weekend :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

20-04-2012 kl. 18:03

jesper andreasen skrev:
Hej jeg har idag hentede min nye brugte bil ved forhandleren :-) men hvordan er jeg egentlig forsikret ind til jeg kan kontakte mit forsikringsselskab på mandag, for at lave min kasko forsikring om til den nye bil ???

God weekend :-)

Har forhandleren ikke spurgt dig hvor den skulle forsikres ? har du ikke underskrevet en lille lap på forsikring hos forhandleren ?. Dette er normal praksis

Profil slettet

Profil slettet

20-04-2012 kl. 18:07

Du har vel oplyst forsikringsselskab til forhandleren. Så oplyser han forsikringen om det, og du kan ringe. Så du skulle gerne være fuldt dækket.

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

20-04-2012 kl. 18:09

Bilen er ansvarsforsikret ved forhandleren har vedlagt et forsikringsbevis da bilen blev indregisteret hos motorkontoret. Du har 3 uger til af tegne din egen forsikring, ellers kommer der en forsikringspolice + et girokort fra det selvskab forhandleren har benyttet.

jesper andreasen

jesper andreasen
bruger siden
05-05-2007

20-04-2012 kl. 18:15

Jo han fik oplyst om hvor jeg er forsikret, så jeg er ikke nervøs om bilen er forsikret, men mere i tvivl om det er ansvar eller kasko?

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

20-04-2012 kl. 18:21

Ja det er jo selvfølgelig ikke til at vide, men hvis du vil vide det,kan du måske kontakte forhandleren i weekenden eller ringe til forsikrings selskab på mandag.