Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

klage over regning :?

Ronni ipsen

Ronni ipsen
bruger siden
22-01-2006

09-06-2016 kl. 20:09

hej folkens, jeg har en opel vectra c som var begyndt at rasle lidt min mekaniker mente at det var bedst at skifte taktkæden da den nok var problemet. jeg fik en god pris på 6000kr incl kæde arbejdsløn og olieskift, jeg ville egentlig køre den på et autoriseret opel værksted men han påstod at han sagtens kunne skifte den og at han havde gjort det før, fint nok han går igang og ser at kædestrammeren til kæden til balaceakslerne er i udo vi får bestilt et kædesæt hjem til den også og han siger så at det bliver lidt dyrere, der går så 14 dage fra vi leverer bilen til at jeg kigger forbi for at få status. Jeg kan ikke lave den siger han så pga at han mangler noget special værktøj så vi skal have den fragtet på et opel værksted, det sørger jeg så for, og her er det at filmen knækker for mig, opel sender en regning på 5700kr ex moms til min mekaniker han sender så en regning til mig på 15400 incl moms på den regning er der 2 kædesæt oliefilter og 2 timers løn fra ham selv, MEN regningen fra opel er pludselig 500kr ex moms dyrere end den originale regning fra opel var ?? jeg mener jo at han bør æde noget af regningen da han siger at han kan løse problemet og det kan han ikke og så er opel 160kr ex moms dyrere i timeløn end han er. jeg har været i kontakt med værkføreren på opel og han siger at det har taget 10,75 timer da min mekaniker havde splittet det hele ad... er jeg helt galt på den hvis jeg mener at han som det mindste bør æde timeløns forskellen ? og er det ikke bedrageri at forhøje regningen fra opel med 500kr ?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ronni ipsen

Ronni ipsen
bruger siden
22-01-2006

11-06-2016 kl. 19:40

ja jeg føler mig jo godt og grundigt snydt, men jeg syntes selv at det ville være fair hvis jeg betalte de 6000 kr som aftalt og prisen for det andet kædesæt + evt 2-3 timers arbejdsløn for skift af denne det syntes jeg ville være rimeligt for begge parter...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg