Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

italiensk bilkultur.

Profil slettet

Profil slettet

19-09-2012 kl. 20:35

Hej Har lige været i napoli for at se en forboldtkamp,og samtidig oplevet deres trafikkultur. som jeg virkelig må tage hatten af for deres måde at læse trafikken på og give hinanden plads til at komme videre,selv om der er massiv antal biler/scootere igadebillidet forstår de at afvikle trafikken meget mere effektivt end jeg er vant til i danmark,det er ligesom vi sidder og laver alt muligt andet end at koncentrere sig om trafikken og lige lave den manøvre som skal til for at tingene bliver afviklet,de er simpelt mere fokuceret end vi er her. ok der er et par småbuler i de fleste af bilerne.og så er der sporvogne hvilket er genialt for du ved som billist hvor de er Så er der et hav af scootere som sparer trafikken for flere biler end højst nødvendigt.og er mere handy i byen Det er lidt af en oplevelse som dansker at opleve. Har du et indspark med lignende oplevelse kan du jo skrive. mvh kenn,c

Dette indlæg blev 19-09-2012 20:47 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-09-2012 kl. 13:54

hej jg,b

jeg kan godt genkende problemer med at kører 110,000kmt i overhalingsbanen,Flyt jeres bil så vi andre kan komme frem,

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

24-09-2012 kl. 22:54

Nu bliver man jo nødt til at flytte sig ud i overhalingsbanen når man skal uden om en lastbil/campingvogn. ;)

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

25-09-2012 kl. 00:17

JG B skrev:
det må i os gerne men i skal trække jer ind når overhalingen er gennemført istedet for at køre som om i ejermotorvejen....

Præcis som i skal sørge for at holde afstand, indtil dette er muligt...